158660
No cover
Book
In basket
Usługi turystyczne Pojęcie, zakres podmiotowy i normatywne podstawy świadczenia usług turystycznych Podstawowe akty prawne normujące zagadnienia związane ze świadczeniem usług turystycznych Zakres przedmiotowy i podmiotowy ustawy o usługach turystycznych Strony umów o świadczenie usług turystycznych Podmiot świadczące usług turystyczne Organizatorzy turystyki, pośrednicy turystyczni i agenci turystyczni Przewodnicy turystyczni i piloci wycieczek Podmiot świadczące usługi hotelarskie Nabywcy usług turystycznych Umowy o świadczenie usług turystycznych Pojęcie umowy o świadczenie usług turystycznych Umowa o imprezę turystyczną Pojęcie i charakter prawny umowy Strony umowy o świadczenie usług przewodnickich Umowa hotelowa Przedmiot umowy odpowiedzialność kontraktowa organizatorów turystyki odpowiedzialność organizatora turystyki za szkodę majątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy o świadczenie usług turystycznych odpowiedzialność organizatora turystyki z tytułu świadczenia usług turystycznych jako odpowiedzialność oparta na zasadzie ryzyka Przesłanki odpowiedzialności kontraktowej organizatora turystyki Przesłanki wyłączające odpowiedzialność organizatora turystyki Działanie lub zaniechanie klienta Działanie lub zaniechanie osób trzecich Siła wyższa Ograniczenia odpowiedzialności kontraktowej organizatora turystyki Reklamacja umowy o świadczenie usług turystycznych odpowiedzialność organizatora turystyki za szkodę niemajątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy o świadczenie usług turystycznych Szkoda niemajątkowa w reżimie odpowiedzialności kontraktowej Pojęcie szkody niemajątkowej Naprawienie szkody niemajątkowej . Szkoda niemajątkowa a niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy o świadczenie usług turystycznych Roszczenia wynikając e z k.c. Naprawienie szkody niemajątkowej w oparciu o unormowania u.u.t. Wysokość zadośćuczynienia za szkodę niemajątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umów o świadczenie usług turystycznych obowiązki organizatora turystyki i uprawnienia klienta w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o organizację imprezy turystycznej obowiązki wynikające z niewykonania lub zmiany umowy przez organizatora przed przystąpieniem do jej realizacji obowiązki organizatora turystyki w przypadku nienależytego wykonania umowy po rozpoczęciu realizacji imprezy turystycznej obowiązki organizatora turystyki w przypadku odstąpienia przez klienta od umowy o świadczenie usług turystycznych z przyczyn Ieżących po jego stronie odpowiedzialność kontraktowa pośredników turystycznych i agentów turystycznych odpowiedzialność pośrednika turystycznego za szkodę majątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy o świadczenie usług turystycznych Stosunek obligacyjny łączący pośrednika turysĘczne1o z klientem. odpowiedzialność pośrednika turystycznego jako pełnomocnika klienta odpowiedzialność pośrednika turystycznego niebędącego pełnomocnikiem klienta Zakres odpowiedzialności pośrednika turystycznego w stosunku do odpowiedzialności organizatora turystyki odpowiedzialność agenta turystycznego za szkodę majątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy o świadczenie usług turystycznych ogólne zasady odpowiedzialności kontraktowej agenta turystycznego odpowiedzialność agenta turystycznego na zasadach przewidzianych dla organizatora turystyki odpowiedzialność pośrednika turystycznego i agenta turystycznego za szkodę niemajątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy o świadczenie usług turystycznych odpowiedzialność kontraktowa przewodników turystycznych i pilotów wycieczek oraz podmiotów świadczących usługi hotelarskie . odpowiedzialność przewodnika turystycznego i pilota wycieczek za szkodę majątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy o świadczenie usług turystycznych Przesłanki odpowiedzialności kontraktowej przewodnika turystycznego i pilota wycieczek Roszczenia klienta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi turystycznej świadczonej przez przewodnika turystycznego lub pilota wycieczek odpowiedzialność podmiotów świadczących usługi hotelarskie za szkodę majątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy o świadczenie usług turystycznych ogólne zasady odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy hotelowej odpowiedzialność z tytułu niewykonania umowy hotelowej odpowiedzialność z należytego wykonania umowy hotelowej odpowiedzialność za rzeczy wniesione przez gościa hotelowego Źródło i charakter odpowiedzialności normowanej w art. 846 k.c. ograniczenia odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez gościa hotelowego Wyłączenie odpowiedzialności za rzeczy wniesione Przez gościa hotelowego odpowiedzialność podmiotów świadczących usługi przewodnickie oraz hotelarskie za szkodę niemajątkową powstałą w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy o świadczenie usług turystycznych
Sygnatura czytelni BWF: XII E 93
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8051 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [263]-271.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności