158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywacja i satysfakcja pracownika Istota motywacji pracownika Modele i koncepcje motywacji i motywowania pracownika Podejścia od strony treści Podejścia od strony procesu Satysfakcja, zaangażowanie i efektywność pracownika Istota satysfakcji i zaangażowania Satysfakcja, efektywność i zaangażowanie w teoriach motywacji Modele i źródła satysfakcji pracownika Relacja satysfakcji pracownika i jego efektywności Pomiar motywacji i satysfakcji pracowników Satysfakcja i lojalność klienta Satysfakcja klienta Satysfakcja jako efekt doświadczeń rynkowych klienta Modele satysfakcji Pomiar satysfakcji klienta Korzyści z satysfakcji klienta Lojalność klienta Czy zadowolony pracownik ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta? Związek satysfakcji pracownika z zadowoleniem klienta Modelowanie procesów pracowniczych i konsumenckich Model pomiaru motywacji i satysfakcji pracowników Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora bankowego Model pomiaru satysfakcji i lojalności klientów sektora centrów handlowych Motywacja i satysfakcja pracowników centrów handlowych Wyniki badań pracowników centrów handlowych Analiza porównawcza motywacji i satysfakcji pracowników badanych centrów handlowych Motywacja i satysfakcja pracowników banków Wyniki badań pracowników banków Wnioski z analizy porównawczej motywacji i satysfakcji pracowników banków Satysfakcja i lojalność klientów centrów handlowych Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów centrów handlowych Wnioski z analizy porównawczej badania klientów lubelskiego sektora centrów handlowych Satysfakcja i lojalność klientów banków Wyniki badania satysfakcji i lojalności klientów banków Wnioski z analizy porównawczej badania klientów podmiotów bankowych Związek procesów pracowniczych i klienckich.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 49 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5810 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia strony [229]-238.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności