158660
Książka
W koszyku
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Pojęcie i istota logistycznej obsługi klienta Pojęcie logistycznej obsługi klienta Identyfikacja kluczowych elementów obsługi klienta Logistyczna obsługa klienta a segmentacja rynku a jego zadowolenie Zadowolenie i lojalność jako przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta Jakość obsługi klienta jako warunek jego zadowolenia i lojalności Mierniki i wskaźniki poziomu obsługi klienta Analiza ABC|XYZ oraz krzywa Lorenza w określaniu optymalnego poziomu obsługi klienta Tajemniczy klient w badaniach poziomu zadowolenia klienta z obsługi logistycznej Pomiar zadowolenia klienta z poziomu obsługi logistycznej Pomiar jako metoda gromadzenia danych Wiarygodność pomiaru jako warunek użyteczności danych Dobór próby badawczej w badaniach poziomu obsługi klienta Badania ankietowe jako metoda pomiaru poziomu satysfakcji klienta Cel tezy, hipotezy i założenia w badaniach zadowolenia klienta z obsługi logistycznej Zadania i formy ankietowego badania poziomu obsługi logistycznej Rodzaje pytań kwestionariuszowych i zasady ich formułowania Skalowanie jednowymiarowe i jego wykorzystanie w ocenie satysfakcji klienta . . . . . Wykorzystanie metod statystycznych w identyfikacji parametrów obsługi klienta Miary oceny skali zjawiska i ich interpretacja Miary rozproszenia i ich interpretacja Analiza korelacji w ocenie zależności potrzeb klientów Wybrane metody wnioskowania statystycznego Wybrane metody analizy zależności w ocenie zadowolenia klienta Tabele wielodzielcze jako podstawa grupowania klientów Badanie zależności między jakościowymi charakterystykami obsługi klienta Stosunki korelacyjne oraz korelacja krzywoliniowa Podstawowe metody analizy preferencji klienta względem obsługi logistycznej Wykorzystanie regresji logistycznej w interpretacji wyników z pomiaru ilościowego Analiza czynnikowa i jej zastosowanie w badaniu zależności między elementami obsługi a zadowoleniem klienta Skalowanie wielowymiarowe i analiza conjoint Analiza PROFIT i jej wykorzystanie w budowie mapy percepcji parametrów obsługi klienta llościowe instrumenty pomiaru poziomu logistycznej obsługi klienta Wskaźnik CSI jako narzędzie pomiaru zadowolenia klienta Wykorzystanie metody SERVQUAL do oceny jakości obsługi logistycznej Metoda incydentów krytycznych i odchyleń jako źródło wiedzy o wymaganiach klienta względem obsługi logistycznej.
Sygnatura czytelni BMW: VIII E 95 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5814, 146995 N, 146992, 146993 N, 146994 N (5 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145554 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [215]-222. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków: logistyka, zarządzanie, ekonomia, jak również pracowników nauki i przedsiębiorców.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności