158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje w biznesie / redakcja naukowa Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2018. - 343 strony : ilustracje, mapy, wykresy ; 23 cm.
INNOWACYJNOŚĆ W GOSPODARCE Innowacje – zagadnienia ogólne i definicyjne Istota innowacji Proces innowacyjny Innowacyjność jako imperatyw działania Modele biznesu Modele biznesu: znaczenie i funkcje Tworzenie modeli biznesu Rodzaje modeli biznesu W poszukiwaniu strefy zysku – zmiany modeli biznesowych przedsiębiorstw Innowacje jako fundament rozwoju organizacji w XXI w. Wybrane aspekty teoretyczne innowacji Typologia innowacji Innowacje jako katalizator rozwoju organizacji w XXI w. ROLA I ZNACZENIE INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU A INNOWACYJNOŚĆ Rola i znaczenie instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacyjności przedsiębiorstw na przykładzie działania polskich parków technologicznych Systemowe podejście do procesów innowacyjnych Regionalny wymiar procesów innowacyjnych Wyodrębnianie się regionalnych systemów innowacji Instytucje otoczenia biznesu – rola i znaczenie w regionalnych procesach proinnowacyjnych Parki technologiczne w Polsce – wybrane zagadnienia Transfer wiedzy, controlling, innowacje i wartość w relacjach B2B Wpływ oferty na wartość biznesu nabywcy w relacjach b2b Transfer wiedzy i innowacje Kontrola i motywacja aktorów procesów tworzenia wartości oraz analiza wpływu transferu wiedzy i innowacji na wartość biznesu Wzrost efektywności procesu sprzedaży i wzrost wartości biznesu Nowy produkt i wzrost wartości biznesu Implikacje menedżerskie – jakie działania podejmować, żeby zwiększyć transfer wiedzy Ograniczenia i wskazówki dla przyszłych badań problemu Instytucjonalne narzędzia wsparcia dla innowacyjnych przedsiębiorstw typu start-up wysokich technologii w Polsce Polityka spójności UE. Wzrost znaczenia partnerstw Polityka proinnowacyjna w Polsce. Instrumenty wsparcia dla sektora MŚP Studium przypadku. Firma XTPL SA INNOWACJE A MARKETING Innowacje i marketing – charakter i znaczenie relacji Procesy innowacji – opcja marketingowa. Ewolucja i znaczenie Innowacyjność w kontekście procesu konsumpcji Innowacyjność a zachowania menedżerów Innowacje marketingowe w sektorze bankowym w Polsce Istota, rodzaje i znaczenie innowacji w sektorze bankowym Innowacyjność instytucji finansowych w Polsce w latach 2008–2014 Innowacje marketingowe instytucji finansowych w Polsce w latach 2008–2014, ze szczególnym uwzględnieniem banków Innowacje marketingowe banków w Polsce – przykłady wdrożeń Innowacje a zarządzanie produktem – jak budować produkty odnoszące sukces na rynku Koncepcja marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem Innowacje i innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwem Innowacyjność a produkt w marketingowej koncepcji zarządzania Innowacyjność w procesie kreowania nowych produktów Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji jako element innowacyjnego zarządzania organizacją Skuteczne zarządzanie procesami komunikacji Procesy zarządzania wiedzą instrumentem innowacyjnej komunikacji Innowacja – koncepcją w zarządzaniu przedsiębiorstwem Rola zasobów ludzkich w innowacyjnym procesie budowania prawidłowej komunikacji INNOWACYJNOŚĆ VS. TRADYCJA Paradoksy innowacyjności przedsiębiorstw rodzinnych Specyfika firm rodzinnych a specyfika innowacyjności Czy przedsiębiorstwa rodzinne są innowacyjne z natury? Janusowe oblicze innowacyjności firm rodzinnych Innowacje w zarządzaniu usługami edukacyjnymi na przykładzie Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu Pojęcie innowacji Klasyfikacja innowacji Innowacje organizacyjne instytucji edukacyjnych Innowacje produktowe i procesowe w instytucjach edukacyjnych Innowacje w zakresie nauczania – e-learning i technologie internetowe Trendy e-learningowe na rok 2017 Rozwiązania e-learningowe Nowoczesne platformy e-learningowe Organizacja nauczania na platformie e-learningowej Nowe technologie i trendy w e-learningu INNOWACYJNOŚĆ A NOWE TRENDY RYNKOWE Rola startupów w budowaniu inteligentnego miasta Startupy – próba definicji zjawiska Rola startupów w podnoszeniu poziomu jakości życia w inteligentnych miastach Crowdfunding jako forma innowacji internetowej Crowdfunding jako jedna z form działań typu crowd w Internecie Crowdfunding Crowdfunding – modele, skuteczność, plan działania Crowdfunding w Polsce – platformy Polakpotrafi.pl i siepomaga.pl – platforma sponsorska via filantropia Projektowanie innowacji w oparciu o Design Thinking Czym są innowacje – pojęcie i rodzaje Skąd się biorą innowacje – modele procesu innowacyjnego/podejścia projektowe Metoda Design Thinking – znaczenie dla innowacji, istota i specyfika
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145615 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 322-340.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności