158721
Książka
W koszyku
Teoretyczno-empiryczne rozważania o kreacji wartości w przedsiębiorstwie Koncepcja neoklasyczna a nieortodoksyjne teorie przedsiębiorstwa Źródła kreacji wartości w teorii konkurencji ekonomicznej .. Pomiar efektów kreacji wartości Konkurencyjność wynikowa jako efekt kreacji wartości przedsiębiorstw w Polsce Rola kapitału intelektualnego w procesie tworzenia wartości we współczesnym przedsiębiorstwie Pojęcie kapitału intelektualnego w naukach ekonomicznych Pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Znaczenie akumulacji kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie nowej gospodarki Zastosowanie koncepcji holistyczno-dynamicznej do arralizy kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa Akumulacja kapitału ludzkiego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Kapitał ludzki jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Inwestycje w kapitał ludzki Jakość kapitału ludzkiego w kontekście procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw Bariery akumulacji kapitału ludzkiego Akumulacja kapitału organizacyjnego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Kapitał organizacyjny jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Inwestycje w systemy usprawniające procesy Diagnoza polskiej kultury organizacyjnej Potencjał kapitału innowacyjnego przedsiębiorstw Bariery akumulacji kapitału organizacyjnego Akumulacja kapitału intraspołecznego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Znaczenie kapitału intraspołecznego we wzroście wartości przedsiębiorstwa Związek kapitału intraspołec znego z koncepcją CSR Instrumenty i metody budowania kapitału intraspołecznego... I99Zachowania nieetyczne a akumulacja kapitału intraspołecznego Akumulacja kapitału interspołecznego a kreacja wartości w przedsiębiorstwach w Polsce Znaczenie kapitału interspołecznego we wzroście wartości przedsiębiorstwa Związek kapitału interspołecznego z koncepcją CSR Działania z zakresu CSR na rzecz akumulacji kapitału interspołecznego ograniczenia w procesie akumulacji kapitału interspołecznego Akumulacja kapitału intelektualnego a kreacja wartości na przykładzie średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Sygnatura czytelni BMW: IX B 102 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5835 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 315-349.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności