158660
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, ISSN 1733-2486 ; t. 17, z. 11, cz. 2)
Zarządzanie podmiotami gospodarczymi w XXI wieku Danuta Janczewska Zarządzanie wiedzą w mikroprzedsiębiorstwie Beata Wewiór Motywowanie pracowników z perspektywy kariery zawodowej Maciej Wiśniewski Istota crowdsourcingu i jego wykorzystanie na przykładzie Banku Pomysłów w Banku Zachodnim WBK S.A. Grzegorz Podgórski Mobilność użytkowników w nowoczesnej organizacji Remigiusz Kozłowski, Klaudia Pilichowska Technologiczne wsparcie ferm łososi w Norwegii Marta Brzozowska Industry 4.0 - Impact on Logistics Processes Management Maciej Wysocki Relacje kooperencyjne w branży dystrybucji zamiennych części samochodowych Innowacje w relacjach z rynkiem w stechnologizowanej rzeczywistości sieci Weronika Mądryas Stare i nowe media w kontekście zarządzania informacją, konwergencji mediów, metafor fali i warkocza oraz marketingu Barbara Mróz-Gorgoń, Maciej Mitręga Strategie Rebrandingu - potencjał i bariery Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka Handel detaliczny jako determinanta rozwoju e-sklepów Andrzej Pomykalski, Bartłomiej Stopczyński Innowacje w komunikacji z klientem wśród detalistów działających na polskim rynku e-commerce w branży AGD/RTV Rafał Mazur Wykorzystanie innowacyjnych technologii RFID w handlu Katarzyna Kolasińska-Morawska, Przemysław Fernówka Wykorzystanie metodyki Serum przy implementacji systemów informatycznych na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej Marcin Majer, Dominika Biniasz Zwiększenie efektywności obliczeniowej przedsiębiorstw prognozujących rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń w atmosferze, poprzez zastosowanie klastrów komputerowych Nowoczesne technologie a konsument Katarzyna Dziewanowska Consumers' Perception of Online and Offline Dimensions of Shopping Expériences Łukasz Zakonnik Zmiany w odbiorze płatności zbliżeniowych w Polsce na podstawie badań młodzieży akademickiej Łukasz Wïechetek, Mieczysław Pawłowski, Michał Wiechełek The Study on Customer Preferences and the Searching Process in the Online Wholesale using Search Log Analysis Agata Wawrzyniak Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej - wyniki badań eye trackingowych Hipermedialne środowisko komunikacji Olgierd Witczak Przedsiębiorstwo jako prosument mediów i serwisów społecznościowych Katarzyna Kolasińska-Morawska, Monika Pytel Dziecko przyszłym studentem -komunikacja relacyjna uczelni wyższej na przykładzie projektu edukacyjnego AKADEMIA P@o-Linka Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska \ Effects of Social Media Networking on the Market Position of Light Industry Enterprises in Łódź Region Michał Chmielecki Agile Social Media Marketing Best Practices Sławomir Dybka, Tomasz Surmacz The Importance of Content Marketing in Brand Building Zbigniew Spyra Komunikowanie sposobów redukowania ryzyka konsumenckiego w procesie budowy zaufania do marek własnych detalistów Magdalena Zalewska-Turzyńska Greenwashing jako zwodniczy komunikat marketingowy - w świetle teorii Wilbura Schramma Magdalena Rzemieniak Skuteczność reklamy internetowej przedsiębiorstw transportowych w Polsce - wyniki badań Barbara Wqsikowska Elektroencefalografia (EEG) w badaniu efektywności komunikacji reklamowej Konsument - trendy Katarzyna Kulig-Moskwa, Joanna Nogieć Wrażliwość ekologiczna i społeczna konsumenta jako nowy trend na rynku polskim Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga Prosumpcja i konsumpcja kolaboratywna jako uwarunkowania e-biznesu
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146036 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2016.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także w wersji elektronicznej.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo w języku angielskim. Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności