158660
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy Praca z Angular Zaawansowane funkcje Angular Jak skonfigurować środowisko programistyczne? Rozdział 2. Pierwsza aplikacja w Angular Przygotowanie środowiska programistycznego Instalowanie Node.js Instalowanie pakietu angular-cli Instalowanie narzędzia git Instalowanie edytora tekstu Instalowanie przeglądarki WWW Utworzenie i przygotowanie projektu Utworzenie projektu Uaktualnienie pliku package.json Uruchamianie serwera Edytowanie pliku HTML Dodanie frameworka Angular do projektu Przygotowanie pliku HTML Utworzenie danych modelu Utworzenie szablonu Uaktualnienie komponentu Połączenie wszystkiego w całość Dodawanie funkcji do przykładowej aplikacji Dodanie tabeli wyświetlającej listę rzeczy do zrobienia Utworzenie dwukierunkowego mechanizmu dołączania danych Dodawanie zadań Rozdział 3. Umieszczenie frameworka Angular w kontekście Sytuacje, w których Angular sprawdza się doskonale Aplikacje dwukierunkowe oraz w postaci pojedynczej strony Wzorzec MVC Model Kontroler (komponent) Widok (szablon) Usługi typu RESTful Najczęstsze pułapki podczas stosowania wzorca MVC Umieszczenie logiki w nieodpowiednim miejscu Przyjęcie formatu danych stosowanego w magazynie danych Wystarczająca ilość wiedzy, aby wpaść w tarapaty Rozdział 4. Krótkie wprowadzenie do HTML i CSS Utworzenie przykładowego projektu Język HTML Element samozamykający się Atrybut Stosowanie atrybutu bez wartości Cytowanie literałów w atrybucie Treść elementu Struktura dokumentu Framework Bootstrap Stosowanie podstawowych klas Bootstrap Użycie frameworka Bootstrap do nadawania stylu tabeli Użycie frameworka Bootstrap do tworzenia formularzy HTML Użycie frameworka Bootstrap do utworzenia układu opartego na siatce Rozdział 5. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript — część 1 Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie plików HTML i JavaScript Konfiguracja kompilatora TypeScript Uruchomienie przykładowego projektu Element script Użycie procedury wczytującej moduł JavaScript Podstawowy sposób pracy Używanie poleceń Definiowanie i używanie funkcji Definiowanie funkcji z parametrami Definiowanie funkcji zwracającej wartość Używanie funkcji jako argumentu innej funkcji Używanie zmiennych i typów Używanie typów podstawowych Używanie operatorów JavaScript Używanie konstrukcji warunkowych Operator równości kontra operator identyczności Jawna konwersja typu Praca z tablicą Użycie literału tablicy Odczyt i modyfikacja zawartości tablicy Wyświetlenie zawartości tablicy Używanie wbudowanych metod przeznaczonych do pracy z tablicą Rozdział 6. Wprowadzenie do języków JavaScript i TypeScript — część 2 Utworzenie przykładowego projektu Praca z obiektami Używanie literału obiektu Używanie funkcji jako metod Zdefiniowanie klasy Praca z modułami JavaScript Utworzenie modułu Import z modułu JavaScript Użyteczne funkcje języka TypeScript Używanie adnotacji typu Używanie krotki Używanie typów indeksowanych Używanie modyfikatorów dostępu Rozdział 7. SportsStore — rzeczywista aplikacja Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie struktury katalogów Instalowanie dodatkowych pakietów npm Utworzenie usługi sieciowej typu RESTful Utworzenie pliku HTML Uruchomienie przykładowej aplikacji Uruchomienie usługi sieciowej typu RESTful Przygotowanie funkcji projektu Angular Uaktualnienie komponentu głównego Uaktualnienie modułu głównego Analiza pliku typu bootstrap Utworzenie danych modelu Utworzenie klas modelu Utworzenie fikcyjnego źródła danych Utworzenie repozytorium modelu Utworzenie modułu funkcjonalnego Rozpoczęcie pracy nad utworzeniem sklepu internetowego Utworzenie szablonu i komponentu sklepu internetowego Utworzenie modułu funkcjonalnego dla sklepu Uaktualnienie komponentu i modułu głównego Dodawanie funkcji związanych z produktem Wyświetlanie szczegółów produktu Dodawanie możliwości wyboru kategorii Dodawanie stronicowania produktów Utworzenie własnej dyrektywy Rozdział 8. SportsStore — zamówienia i zakupy Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie koszyka na zakupy Utworzenie modelu koszyka na zakupy Utworzenie komponentów podsumowania koszyka na zakupy Integracja koszyka na zakupy ze sklepem internetowym Zaimplementowanie routingu Utworzenie komponentów zawartości koszyka i procesu składania zamówienia Utworzenie i zastosowanie konfiguracji routingu Nawigacja po aplikacji Zabezpieczanie tras Ukończenie funkcji obsługi zawartości koszyka Przetwarzanie zamówienia Rozbudowa modelu Pobieranie szczegółów zamówienia Używanie usługi sieciowej typu RESTful Zastosowanie źródła danych Rozdział 9. SportsStore — administracja Utworzenie przykładowej aplikacji Utworzenie modułu Konfigurowanie systemu routingu Nawigacja do administracyjnego adresu URL Implementowanie uwierzytelniania Poznajemy system uwierzytelniania Rozbudowa źródła danych Konfigurowanie usługi uwierzytelniania Włączenie uwierzytelniania Rozbudowa źródła danych i repozytoriów Utworzenie struktury funkcji administracyjnych Utworzenie komponentów w postaci miejsc zarezerwowanych Przygotowanie wspólnej treści i modułu funkcjonalnego Zaimplementowanie funkcji obsługi produktu Zaimplementowanie funkcji obsługi zamówienia Rozdział 10. SportsStore — wdrożenie Przygotowanie aplikacji do wdrożenia Umieszczenie aplikacji SportsStore w kontenerze Instalowanie narzędzia Docker Przygotowanie aplikacji Utworzenie kontenera Uruchamianie aplikacji Część II Praca z Angular Rozdział 11. Utworzenie projektu Angular Przygotowanie projektu Angular opartego na języku TypeScript Utworzenie projektu Utworzenie i udostępnianie dokumentu HTML Przygotowanie konfiguracji projektu Dodawanie pakietów Rozpoczęcie programowania Angular z użyciem TypeScript Utworzenie modelu Utworzenie szablonu i modułu głównego Modyfikacja modułu Angular Pliku typu bootstrap dla aplikacji Konfigurowanie procedury wczytywania modułu JavaScript Nadanie stylu treści Uruchamianie aplikacji Rozdział 12. Mechanizm dołączania danych Utworzenie przykładowego projektu Jednokierunkowe dołączanie danych Cel dla operacji dołączania danych Wyrażenie dołączania danych Nawias kwadratowy Element HTML Używanie standardowego dołączania właściwości i atrybutu Używanie standardowego dołączania właściwości Używanie dołączania danych w postaci interpolacji ciągu tekstowego Używanie dołączania atrybutu Przypisywanie klas i stylów Używanie dołączania klasy Używanie dołączania stylu Uaktualnienie danych w aplikacji Rozdział 13. Używanie wbudowanych dyrektyw Utworzenie przykładowego projektu Używanie wbudowanej dyrektywy Używanie dyrektywy nglf Używanie dyrektywy ngSwitch Używanie dyrektywy ngFor Używanie dyrektywy ngTemplateOutlet Ograniczenia jednokierunkowego dołączania danych Używanie wyrażeń idempotentnych Kontekst wyrażenia Rozdział 14. Używanie zdarzeń i formularzy Utworzenie przykładowego projektu Przygotowanie komponentu i szablonu Używanie dołączania zdarzenia Poznajemy właściwości zdefiniowane dynamicznie Używanie danych zdarzenia Używanie zmiennej odwołania w szablonie Używanie dwukierunkowego dołączania danych Używanie dyrektywy ngModel Praca z formularzem HTML Dodawanie formularza do przykładowej aplikacji Dodawanie weryfikacji danych formularza Weryfikacja danych całego formularza Używanie formularza opartego na modelu Włączenie funkcji tworzenia formularza opartego na modelu Zdefiniowanie klas modelu formularza Używanie modelu do weryfikacji danych Generowanie elementów na podstawie modelu Utworzenie własnych reguł weryfikacji formularza Zastosowanie własnej reguły weryfikacji Rozdział 15. Tworzenie dyrektywy atrybutu Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie prostej dyrektywy atrybutu Zastosowanie własnej dyrektywy Uzyskanie w dyrektywie dostępu do danych aplikacji Odczyt atrybutów elementu HTML Utworzenie właściwości dołączania danych wejściowych Reagowanie na zmianę właściwości danych wejściowych Utworzenie własnego zdarzenia Dołączanie do własnego zdarzenia Utworzenie operacji dołączania danych w elemencie HTML Używanie dwukierunkowego dołączania danych w elemencie HTML Wyeksportowanie dyrektywy do użycia w zmiennej szablonu Rozdział 16. Tworzenie dyrektywy strukturalnej Utworzenie przykładowego projektu Utworzenie prostej dyrektywy strukturalnej Implementowanie klasy dyrektywy strukturalnej Włączanie dyrektywy strukturalnej Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej Utworzenie iteracyjnej dyrektywy strukturalnej Dostarczanie dodatkowych danych kontekstu Używanie zwięzłej składni dyrektywy strukturalnej Zmiany danych na poziomie właściwości Zmiany danych na poziomie kolekcji Pobieranie treści elementu HTML Wykonywanie zapytań do wielu elementów potomnych w treści Otrzymywanie powiadomień o zmianie zapytania Rozdział 17. Poznajemy komponent Utworzenie przykładowego projektu Strukturyzacja aplikacji z użyciem komponentów Utworzenie nowych komponentów Definiowanie szablonu Zakończenie restrukturyzacji komponentu głównego Używanie stylów komponentu Definiowanie zewnętrznych stylów komponentu Używanie zaawansowanych funkcji stylów Pobieranie treści szablonu Rozdział 18. Tworzenie i używanie potoku Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy potok Utworzenie własnego potoku Rejestrowanie własnego potoku Zastosowanie własnego potoku Łączenie potoków Utworzenie potoku nieczystego Używanie wbudowanych potoków Formatowanie wartości liczbowych Formatowanie wartości walutowych Formatowanie wartości procentowych Formatowanie wartości daty i godziny Zmiana wielkości znaków ciągu tekstowego Serializowanie danych jako JSON Podział danych tablicy Rozdział 19. Poznajemy usługę Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy problem związany z przekazywaniem obiektów Prezentacja problemu Wykorzystanie mechanizmu wstrzykiwania zależności do rozprowadzania obiektu jako usługi Zadeklarowanie zależności w innych elementach konstrukcyjnych Problem izolacji testu Izolowanie komponentów za pomocą usług i mechanizmu wstrzykiwania zależności Dokończenie zastosowania usług w aplikacji Uaktualnienie komponentu głównego i szablonu Uaktualnianie komponentów potomnych Rozdział 20. Poznajemy dostawcę usługi Utworzenie przykładowego projektu Używanie dostawcy usługi Używanie dostawcy klasy Używanie dostawcy wartości Używanie dostawcy fabryki Używanie dostawcy istniejącej usługi Używanie dostawcy lokalnego Ograniczenia pojedynczego obiektu usługi Utworzenie dostawcy lokalnego w dyrektywie Utworzenie dostawcy lokalnego w komponencie Kontrolowanie spełniania zależności Rozdział 21. Używanie i tworzenie modułu Utworzenie przykładowego projektu Moduł główny Właściwość imports Właściwość declarations Właściwość providers Właściwość bootstrap Utworzenie modułu funkcjonalnego Utworzenie modułu modelu Utworzenie modułu narzędziowego Utworzenie modułu wraz z komponentami Część III Zaawansowane funkcje Angular Rozdział 22. Utworzenie przykładowego projektu Rozpoczęcie pracy nad przykładowym projektem Dodawanie i konfigurowanie pakietów Utworzenie modułu modelu Utworzenie typu danych produktu Utworzenie źródła danych i repozytorium Zakończenie pracy nad modułem modelu Utworzenie modułu core Utworzenie współdzielonej usługi informacji o stanie Utworzenie komponentu tabeli Utworzenie komponentu formularza Zakończenie pracy nad modułem core Utworzenie modułu messages Utworzenie modelu i usługi Utworzenie komponentu i szablonu Zakończenie pracy nad modułem messages Zakończenie pracy nad projektem Plik typu bootstrap Dokument HTML Uruchomienie przykładowego projektu Rozdział 23. Poznajemy bibliotekę Reactive Extensions Utworzenie przykładowego projektu Poznajemy problem Rozwiązanie problemu za pomocą biblioteki Reactive Extensions Klasa Observable Klasa Observer Klasa Subject Używanie potoku async Używanie potoku async wraz z niestandardowym potokiem Skalowanie w górę modułów funkcjonalnych aplikacji Wyjście poza podstawy Filtrowanie zdarzeń Transformowanie zdarzeń Otrzymywanie jedynie odmiennych zdarzeń Pobieranie i pomijanie zdarzeń Rozdział 24. Wykonywanie asynchronicznych żądań HTTP Utworzenie przykładowego projektu Konfigurowanie modułu funkcjonalności modelu Uaktualnienie komponentu formularza Uruchomienie przykładowego projektu Poznajemy usługę sieciową typu RESTful Zastąpienie statycznego źródła danych Utworzenie usługi nowego źródła danych Konfigurowanie źródła danych Używanie źródła danych typu REST Zapisywanie i usuwanie danych Konsolidowanie żądań HTTP Wykonywanie żądań między domenami Używanie żądań JSONP Konfigurowanie nagłówków żądania Obsługa błędów Wygenerowanie komunikatów przeznaczonych dla użytkownika Faktyczna obsługa błędu Rozdział 25. Routing i nawigacja — część 1 Utworzenie przykładowego projektu Wyłączenie wyświetlania zdarzenia zmiany stanu Rozpoczęcie pracy z routingiem Utworzenie konfiguracji routingu Utworzenie komponentu routingu Uaktualnienie modułu głównego Zakończenie konfiguracji Dodawanie łączy nawigacyjnych Efekt zastosowania routingu Dokończenie implementacji routingu Obsługa zmiany trasy w komponencie Używanie parametrów trasy Nawigacja w kodzie Otrzymywanie zdarzeń nawigacyjnych Usunięcie dołączania zdarzeń i obsługującego je kodu Rozdział 26. Routing i nawigacja — część 2 Utworzenie przykładowego projektu Dodawanie komponentów do projektu Używanie znaków wieloznacznych i przekierowań Używanie znaków wieloznacznych w trasie Używanie przekierowania w trasie Nawigacja w komponencie Reakcja na zmiany w routingu Nadawanie stylu łączu aktywnej trasy Poprawienie przycisku Wszystkie Utworzenie trasy potomnej Utworzenie outletu trasy potomnej Uzyskanie dostępu do parametrów z poziomu tras potomnych Rozdział 27. Routing i nawigacja — część 3 Utworzenie przykładowego projektu Zabezpieczanie tras Opóźnienie nawigacji za pomocą resolvera Uniemożliwienie nawigacji dzięki użyciu strażników Dynamiczne wczytywanie modułów funkcjonalnych Utworzenie prostego modułu funkcjonalnego Dynamiczne wczytywanie modułu Zabezpieczanie dynamicznie wczytywanego modułu Odwołania do nazwanych outletów Utworzenie dodatkowych elementów router-outlet Nawigacja podczas użycia wielu outletów Rozdział 28. Animacje Utworzenie przykładowego projektu Dodanie modułu zapewniającego obsługę animacji Wyłączenie opóźnienia HTTP Uproszczenie szablonu tabeli i konfiguracji routingu Rozpoczęcie pracy z animacjami frameworka Angular Utworzenie animacji Zastosowanie animacji Przetestowanie animacji Poznajemy wbudowane stany aplikacji Poznajemy transformację elementu Utworzenie transformacji dla wbudowanych stanów Kontrolowanie animacji transformacji Poznajemy grupy stylów animacji Zdefiniowanie najczęściej używanych stylów w grupie przeznaczonej do wielokrotnego użycia Używanie transformacji elementu Zastosowanie stylów frameworka CSS Poznajemy zdarzenia wyzwalacza animacji Rozdział 29. Testy jednostkowe w Angular Utworzenie przykładowego projektu Dodawanie pakietów przeznaczonych do wykonywania testów Utworzenie prostego testu jednostkowego Uruchamianie narzędzi Praca z frameworkiem Jasmine Testowanie komponentu Angular Praca z klasą TestBed Testowanie operacji dołączania danych Testowanie komponentu wraz z zewnętrznym szablonem Testowanie zdarzeń komponentu Testowanie właściwości danych wyjściowych Testowanie właściwości danych wejściowych Testowanie operacji asynchronicznej Testowanie dyrektywy Angular
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII N 119
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146138 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Pro Angular
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Pro Angular.
Wydanie II odnosi się do oryginału. Na okładce i stronie tytułowej wydawca oryginału Apress.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności