158660
No cover
Book
In basket
Modele biznesu gospodarstw agrowinnych / Daria Hołodnik. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 161 stron : ilustracje, portret ; 24 cm.
Metodologia badań w przestrzeni agroturystyki winnej 1.1. Hermeneutyczna metodologia badań jakościowych 1.2. Kaskadowo narastająca metodyka dekodowania modeli biznesu gospodarstw agrowinnych (GAW). Modele biznesu szlaków winnych 2.1. Absorbujące szlaki bachusowskich misteriów 2.2. Szlak winny jako kontrapunktowanie przestrzeni miejsca i przepływów 2.3. Alzacja: linearny model przestrzeni przepływów 2.4. Ziemia Lubuska (przestrzeń miejsca) 2.5. Morawy (przestrzeń miejsca i przepływów) 2.6. Podkarpacie (przestrzeń miejsca z potencjałem przestrzeni przepływów) Identyfikacja i dekodowanie modeli biznesu gospodarstw agrowinnych 3.1. Metodyka dekodowania modeli biznesu GAW 3.2. Modele biznesu komercyjnego i rodzinnego na przykładzie GAW w Alzacji (Francja) 3.2.1. Analiza profilu preferencji agroturystów winnych korzystających z usług GAW w Alzacji 3.2.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW w Alzacji 3.2.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW w Alzacji 3.2.4. Analiza porównawcza procesów obsługi klienta (degustacji wina) pomiędzy GAW1 (modelem komercyjnym) a GAW2 (modelem rodzinnym) 3.3. Modele biznesu tradycyjnego oraz luksusowego na przykładzie polskich GAW (Ziemia Lubuska) 3.3.1. Identyfikacja i analiza modelu preferencji agroturystów winnych korzystających z usług w GAW na Ziemi Lubuskiej 3.3.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW na Ziemi Lubuskiej 3.3.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW na Ziemi Lubuskiej 3.4. Tradycyjno-nowoczesne oraz modernistyczne modele biznesu GAW na Morawach (Czechy) 3.4.1. Analiza preferencji agroturystów winnych korzystających z usług badanych GAW na Morawach 3.4.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych GAW na Morawach 3.4.3. Dekodowanie przestrzeni wartości niematerialnych GAW na Morawach 3.5. Modele biznesu kooperacyjnego, półprofesjonalnego i hobbystycznego GAW na Podkarpaciu 3.5.1. Identyfikacja i analiza modeli preferencji agroturystów winnych korzystających z usług GAW na Podkarpaciu 3.5.2. Identyfikacja przestrzeni wartości materialnych modeli biznesu GAW na Podkarpaciu 3.5.3. Dekodowanie przestrzeni niematerialnej GAW na Podkarpaciu
Sygnatura czytelni BWF: V G 84
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8173 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 149-154.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności