158660
Book
In basket
CZĘŚĆ I. PODSTAWY ŚRODOWISKA UNITY (13) 1. Wprowadzenie do środowiska Unity (15) 2. Prezentacja Unity (19) Edytor (19) Panel sceny (22) Hierarchia (25) Panel Project (25) Inspektor (27) Panel Game (28) 3. Stosowanie skryptów w Unity (29) Przyspieszony kurs C# (30) Mono i Unity (30) Obiekty gry, komponenty oraz skrypty (32) Ważne metody (34) Koprocedury (37) Tworzenie i usuwanie obiektów (38) Atrybuty (40) Czas w skryptach (43) Rejestrowanie komunikatów na konsoli (43) CZĘŚĆ II. TWORZENIE GRY 2D. GNOM NA LINIE (45) 4. Początki tworzenia gry (47) Projekt gry (47) Utworzenie projektu i zaimportowanie materiałów (51) Tworzenie krasnala (53) Lina (59) 5. Przygotowywanie rozgrywki (71) Wprowadzanie danych (71) Konfiguracja kodu krasnala (84) Konfiguracja obiektu GameManager (94) Przygotowanie sceny (105) 6. Tworzenie rozgrywki z użyciem pułapek i celów (109) Proste pułapki (109) Skarb i wyjście (111) Dodawanie tła (115) 7. Dopracowywanie gry (117) Aktualizacja elementów graficznych krasnala (118) Aktualizacja fizyki (121) Tło (125) Interfejs użytkownika (133) Tryb nieśmiertelności (138) 8. Ostateczne poprawki gry (141) Dodatkowe pułapki i obiekty gry (141) Efekty cząsteczkowe (146) Menu główne (151) Dźwięki (156) CZĘŚĆ III. TWORZENIE KOSMICZNEJ STRZELANKI 3D (159) 9. Tworzenie kosmicznej strzelanki (161) Projektowanie gry (162) Architektura (166) Tworzenie sceny (167) 10. Dane wejściowe i sterowanie lotem (181) Dane wejściowe (181) Sterowanie lotem (186) 11. Dodawanie broni i systemu celowania (195) Uzbrojenie (195) Celownik (208) 12. Asteroidy i uszkodzenia (211) Asteroidy (211) System uszkodzeń (216) 13. Dźwięki, menu, śmierć i więcej eksplozji! (227) Menu (227) Game Manager i śmierć (232) Granice (242) Ostatnie szlify (248) CZĘŚĆ IV. MOŻLIWOŚCI ZAAWANSOWANE (259) 14. Oświetlenie i procedury cieniowania (261) Materiały i procedury cieniowania (261) Oświetlenie globalne (273) Uwzględnianie wydajności (278) 15. Tworzenie interfejsów użytkownika w środowisku Unity (285) Jak działa system GUI w Unity? (285) Kontrolki (289) Zdarzenia i rzucanie promienia (290) Stosowanie systemu rozmieszczania (292) Skalowanie obiektu Canvas (294) Przechodzenie pomiędzy scenami (295) 16. Rozszerzanie edytora Unity (297) Tworzenie niestandardowych kreatorów (299) Tworzenie niestandardowych okien edytora (304) Tworzenie szuflad niestandardowych właściwości (314) Tworzenie niestandardowego inspektora (322) 17. Nie tylko edytor (329) Ekosystem usług Unity (329) Wdrażanie (338)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 88
Availability:
Biblioteka WEAiI
Copies are only available in the library: sygn. 146316 N (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Mobile game development with Unity
General note
Tytuł oryginału: Mobile game development with Unity.
Na okładce i stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Na książce także ISBN oryginału.
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności