158660
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. PODSTAWY ŚRODOWISKA UNITY (13) 1. Wprowadzenie do środowiska Unity (15) 2. Prezentacja Unity (19) Edytor (19) Panel sceny (22) Hierarchia (25) Panel Project (25) Inspektor (27) Panel Game (28) 3. Stosowanie skryptów w Unity (29) Przyspieszony kurs C# (30) Mono i Unity (30) Obiekty gry, komponenty oraz skrypty (32) Ważne metody (34) Koprocedury (37) Tworzenie i usuwanie obiektów (38) Atrybuty (40) Czas w skryptach (43) Rejestrowanie komunikatów na konsoli (43) CZĘŚĆ II. TWORZENIE GRY 2D. GNOM NA LINIE (45) 4. Początki tworzenia gry (47) Projekt gry (47) Utworzenie projektu i zaimportowanie materiałów (51) Tworzenie krasnala (53) Lina (59) 5. Przygotowywanie rozgrywki (71) Wprowadzanie danych (71) Konfiguracja kodu krasnala (84) Konfiguracja obiektu GameManager (94) Przygotowanie sceny (105) 6. Tworzenie rozgrywki z użyciem pułapek i celów (109) Proste pułapki (109) Skarb i wyjście (111) Dodawanie tła (115) 7. Dopracowywanie gry (117) Aktualizacja elementów graficznych krasnala (118) Aktualizacja fizyki (121) Tło (125) Interfejs użytkownika (133) Tryb nieśmiertelności (138) 8. Ostateczne poprawki gry (141) Dodatkowe pułapki i obiekty gry (141) Efekty cząsteczkowe (146) Menu główne (151) Dźwięki (156) CZĘŚĆ III. TWORZENIE KOSMICZNEJ STRZELANKI 3D (159) 9. Tworzenie kosmicznej strzelanki (161) Projektowanie gry (162) Architektura (166) Tworzenie sceny (167) 10. Dane wejściowe i sterowanie lotem (181) Dane wejściowe (181) Sterowanie lotem (186) 11. Dodawanie broni i systemu celowania (195) Uzbrojenie (195) Celownik (208) 12. Asteroidy i uszkodzenia (211) Asteroidy (211) System uszkodzeń (216) 13. Dźwięki, menu, śmierć i więcej eksplozji! (227) Menu (227) Game Manager i śmierć (232) Granice (242) Ostatnie szlify (248) CZĘŚĆ IV. MOŻLIWOŚCI ZAAWANSOWANE (259) 14. Oświetlenie i procedury cieniowania (261) Materiały i procedury cieniowania (261) Oświetlenie globalne (273) Uwzględnianie wydajności (278) 15. Tworzenie interfejsów użytkownika w środowisku Unity (285) Jak działa system GUI w Unity? (285) Kontrolki (289) Zdarzenia i rzucanie promienia (290) Stosowanie systemu rozmieszczania (292) Skalowanie obiektu Canvas (294) Przechodzenie pomiędzy scenami (295) 16. Rozszerzanie edytora Unity (297) Tworzenie niestandardowych kreatorów (299) Tworzenie niestandardowych okien edytora (304) Tworzenie szuflad niestandardowych właściwości (314) Tworzenie niestandardowego inspektora (322) 17. Nie tylko edytor (329) Ekosystem usług Unity (329) Wdrażanie (338)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 88
Status dostępności:
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146316 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Mobile game development with Unity
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Mobile game development with Unity.
Na okładce i stronie tytułowej nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Na książce także ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności