158660
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1103) 1029)
TEORETYCZNE PODSTAWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU (IMB) W EKONOMII 1.1.Systematyzacja podstawowych terminów w zakresie stanowiącym przedmiot badań 1.1.1.Innowacja jako przedmiot badań naukowych 1.1.2.Kognitywny wymiar modeli biznesu 1.1.3.Innowacyjne modele biznesu w płaszczyźnie teoretycznej 1.2.Rodzaje innowacyjnych modeli biznesu 1.3.Czynniki determinujące modele biznesowe oparte na innowacjach - ujęcie holistyczne 1.4.Proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesu CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI - UJĘCIE SZCZEGÓŁOWE 2.1. Usługa i jej wymiary w konfigurowaniu innowacyjnych koncepcji biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.2.Specyfika turystyki i przedsiębiorstw turystycznych jako podstawowy wyznacznik innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 2.3.Systematyzacja czynników determinujących innowacyjne modele biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 2.4.Zewnętrzne czynniki konfigurowania innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 2.5.Wewnętrzne czynniki tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach w przedsiębiorstwach turystycznych METODYKA BADANIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI 3.1.Deskrypcja przeprowadzonego badania 3.1.1.Kontekst i metodyka badania przedsiębiorstw turystycznych w zakresie tworzenia modeli biznesu opartych na innowacjach 3.1.2.Dobór próby badawczej 3.1.3.Charakterystyka badanej zbiorowości 3.2.Analiza zachowań przedsiębiorstw turystycznych w zakresie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu przez pryzmat podstawowych cech konstytuujących badaną zbiorowość 3.3.Zakres pojmowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.3.1.Pojęcie innowacyjnych modeli biznesu w opinii respondentów 3.3.2.Architektura modeli biznesu opartych na innowacjach 3.3.3.Forma innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 3.4.Przyczyny niekonstruowania innowacyjnych modeli biznesu w podzbiorowości przedsiębiorstw turystycznych biernych 3.5.Zamierzenia ankietowanych przedsiębiorców w zakresie skonstruowania lub zredefiniowania innowacyjnych modeli biznesu w przyszłości 3.6.Miejsce innowacji w modelach biznesu w badanych przedsiębiorstwach 3.7 Korzyści z tytułu wdrażania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych ANALIZA ZEWNĘTRZNYCH CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH INNOWACYJNE MODELE BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI NA PODSTAWIE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 4.1. Zakres badań nad czynnikami kształtowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.2.Determinanty o charakterze makroekonomicznym i ich znaczenie w procesie konstrukcji innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 4.3.Rola zewnętrznych determinant formalnoprawnych i instytucjonalnych w konfigurowaniu innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki 4.4. Otoczenie społeczno4culturowe i demograficzne jako źródło formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych turystyki ANALIZA WEWNĘTRZNYCH DETERMINANT FORMOWNIA INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU W PODMIOTACH GOSPODARCZYCH TURYSTYKI W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Czynniki ekonomiczno-finansowe i ich rola w procesie konstrukcyjno-wdrożeniowym innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 5.2. Organizacyjno-zarządczy wymiar kształtowania modeli biznesu opartych na innowacjach w podmiotach gospodarczych turystyki 5.3. Bariery socjokulturowe formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 5.4. Psvchologiczno-intelektualna płaszczyzna determinowania innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych KONCEPCJA BUDOWY INNOWACYJNYCH MODELI BIZNESU PRZEDSIĘBIORSTWACH TURYSTYCZNYCH 6.1.Schemat działania w konstruowaniu modeli biznesu opartych na innowacjach w badanych przedsiębiorstwach 6.2.Podejścia w formułowaniu innowacyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych 6.2.1.Model zdynamizowany 6.2.2.Model umiarkowany 6.2.3.Model zachowawczy 6.2.4.Analiza komparatywna zaproponowanych koncepcji innowacyjnych modeli biznesu w badanych podmiotach gospodarczych 6.3.Koncepcja budowy innowacyjnych modeli biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki przez pryzmat czynników zewnętrznych 6.4.Idea formowania innowacyjnych modeli biznesu w badanych przedsiębiorstwach przez pryzmat czynników wewnętrznych
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 146520 N (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [455]-472.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności