156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Konsument w internecie Michał Kot Badania marketingowe online Anna Miotk Mierzalność działań online Pawet Gruszecki Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Pozycjonowanie stron internetowych (SEo) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Romąn Bębenista Google AdWords i analityka webowa Dagmara PIata-AIf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Reklama internetowa Paweł SaIa E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Marketing Automation Szymon Lisowski Social media marketing Tomasz Woźniak Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Content marketing Magdabna Daniłos Wideo marketing na YouTube Alekander Winciorek Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Personal branding Grzegorz Mazurek Przyszłość e-marketingu Grzegorz Mazurek.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 5907 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności