156984
No cover
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Strategia i planowanie e-marketingowe Jolanta Tkaczyk Konsument w internecie Michał Kot Badania marketingowe online Anna Miotk Mierzalność działań online Pawet Gruszecki Wybrane aspekty prawne e-marketingu Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Usługi interaktywne Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Serwisy WWW: oś komunikacji online Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Projektowanie interfejsów Wojciech Szymański Pozycjonowanie stron internetowych (SEo) Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Romąn Bębenista Google AdWords i analityka webowa Dagmara PIata-AIf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Reklama internetowa Paweł SaIa E-mail marketing Dagmara Plata-Alf Marketing Automation Szymon Lisowski Social media marketing Tomasz Woźniak Technologie mobilne w marketingu Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Content marketing Magdabna Daniłos Wideo marketing na YouTube Alekander Winciorek Internet PR i influencer marketing Konrad Zach Personal branding Grzegorz Mazurek Przyszłość e-marketingu Grzegorz Mazurek.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5907 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności