158660
Książka
W koszyku
Geneza, rozwój i kontekst zarządzania zasobami ludzkimi Ciągłość i zmiana funkcji personalnej Powstanie koncepcji human resource management Współczesne ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi Zmiany techniczne Koniunktura gospodarcza Regulacje prawne Zmiany demograficzne Kultura organizacji Czynniki ekologiczne Globalizacja Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi Geneza strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie strategiczne w procesie zmian Pojęcie strategii zarządzania zasobami ludzkimi Rodzaje strategii zarządzania zasobami ludzkimi Proces strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi Strategia zarządzania zasobami ludzkimi a strategia organizacji Role głównych aktorów w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi Czynniki determinujące rozwój szzl Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Geneza i rozwój mzzl Cechy wyróżniające mzzl Model EPRG w mzzl Międzynarodowi menedżerowie i specjaliści Szok kulturowy jako wyzwanie mzzl Różnorodność w zatrudnieniu Znaczenie różnic narodowych w mzzl Organizacja funkcji HR Główni aktorzy funkcji HR Interesariusze w obszarze funkcji HR Architektura funkcji HR Fragmentacja funkcji HR Role i kompetencje menedżerów/specjalistów ds. HR Funkcja HR w strukturze organizacyjnej Struktura funkcjonalna Struktura dywizjonalna Struktura macierzowa Struktura projektowa Struktura procesowa Struktura sieciowa Struktura wirtualna Planowanie zatrudnienia i formy świadczenia pracy Cel i zakres planowania zatrudnienia Określanie potrzeb personalnych Prognozowanie zmian w stanie zatrudnienia Planowanie obsad personalnych Analiza pracy Profile kompetencji Ewolucja form świadczenia pracy Telepraca i co-working Leasing pracowniczy i praca tymczasowa Samozatrudnienie Elastyczne formy czasu pracy Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy Miejsce rekrutacji i selekcji w procesie pozyskiwania osób do pracy Źródła rekrutacji kandydatów do pracy Funkcje, metody i techniki rekrutacji Proces, metody i techniki selekcji Wprowadzenie do pracy Kontrakt psychologiczny Efektywność procesu rekrutacji i selekcji Kierowanie ludźmi w organizacji Istota pracy kierowniczej Role kierowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi Władza w organizacji Techniki kierowania ludźmi Przywództwo Teoria cech Podejście behawioralne Podejście sytuacyjne Tendencje rozwojowe w zakresie przywództwa Motywowanie Delegowanie Komunikowanie się Kierowanie w zmieniającej się gospodarce Zarządzanie efektami pracy Geneza i rozwój zarządzania efektami pracy Pojęcie, zasady i procesy zarządzania efektami pracy Zarządzanie efektami w systemie zarządzania zasobami ludzkimi Role i kompetencje uczestników procesu zarządzania efektami Metodyczne aspekty zarządzania efektami Pomiar efektywności Zarządzanie efektami w praktyce Czynniki wpływające na zarządzanie efektami Ocenianie pracowników Istota i znaczenie oceniania w zarządzaniu zasobami ludzkimi Cele i funkcje oceniania System oceniania Zasady i kryteria oceniania Metody i techniki oceniania Techniki opisowe Techniki porównawcze Metody i techniki kompleksowe Błędy w procesie oceniania . Zarządzanie procesem oceniania Rozwój zasobów ludzkich Istota rozwoju zasobów ludzkich Strategie i instrumenty rozwoju zasobów ludzkich Podmioty rozwoju zasobów ludzkich Proces szkoleniowy Określenie potrzeb szkoleniowych Opracowanie planu szkoleń Realizacja szkolenia Kontrola szkoleń Kariera zawodowa Istota kariery zawodowej Etapy w karierze zawodowej Przestrzeń kariery zawodowej Zarządzanie karierą zawodową Orientacje wobec kariery zawodowej Strategie rozwoju kariery Kierunki zmian Rozwój talentów Wynagrodzenia Pojęcie wynagrodzenia Funkcje wynagrodzeń Zarządzanie wynagrodzeniami Strategiczny wymiar kształtowania wynagrodzeń Formy wynagradzania Tworzenie systemów wynagradzania Wynagradzanie menedżerów Istota pracy menedżerów Składniki wynagrodzeń menedżerów Badanie wynagrodzeń Retencja i rotacja pracowników Istota retencji i rotacji pracowników Pomiar i analiza rotacji i retencji pracowników Odejścia z inicjatywy pracowników Zwolnienia pracowników z inicjatywy organizacji Zarządzanie procesem derekrutacji personelu Outplacement Wpływ redukcji zatrudnienia na osoby pozostające w firmie Działania profilaktyczne Warunki i stosunki pracy Pojęcie i znaczenie warunków i stosunków pracy Kształtowanie treści pracy Zbiorowe stosunki pracy Partycypacja pracownicza Konflikt w organizacji Stres w środowisku pracy Równowaga między pracą a życiem osobistym Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi Doradztwo personalne Pojęcie doradztwa personalnego Zakres i rodzaje doradztwa personalnego Korzystanie z usług doradztwa personalnego w praktyce Kompetencje osób świadczących usługi doradcze Dział HR jako wewnętrzny konsultant Audyt personalny Pojęcie i cechy audytu personalnego Rodzaje i zakres audytu personalnego Standardy stosowane w audycie personalnym Korzyści i ryzyko, związane z audytem personalnym Badanie opinii pracowników (BOP) Cele i zakres BOP Badanie zadowolenia/satysfakcji z pracy Badanie klimatu organizacyjnego Badanie zaangażowania pracowników Outsourcing funkcji HR Benchmarking personalny
Sygnatura czytelni BMW: IX C 163 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147038 N, 147040 N, 147039 N, 147041 N, E 5914, 147037 N (6 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147022 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 515-547. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla osób prowadzących badania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, studentów ekonomii, zarządzania, socjologii, uczestników kursów dla menedżerów, kadry zarządzającej, pracowników i innych praktyków HR.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja została dofinansowana z dotacji na utrzymanie potencjału badawczego, przyznanej Wydziałowi Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności