158660
No cover
Book
In basket
Książka opisuje mechanizmy W małej czy dużej firmie? cE0,cM0,cF0,cI0? Skąd pochodzą dane? Marketing - jaki jest? Zrozumieć marketing Dlaczego 80% CEO nie ufa CM0? Grzechy współpracy z marketingiem Jak skutecznie wpiąć marketing W firmę i go dobrze zorganizować Jak funkcjonuje marketing? Czynniki sukcesu Organizacja wewnętrzna marketingu Relacja między marketingiem a firmą . Gotowość Rekrutacja do działu marketingu Określenie potrzeb Cechy idealnego działu marketingu Cechy idealnego marketera Rekrutacja specjalistów Rekrutacja menedzerów Organizacja pracy Ustanawianie nowych zasad Zarządzania projektami marketingowym i, Czyli asap jest passe Samodzielność i autonomia Samoorganizujący się zespoł Narzędzia, czyli marteching Małżeństwo technologii z marketingiem Krótko o automatyzacji marketingu Przepływ informacji między działem marketingu a resztą firmy Po co marketingowi ta wiedza? Typowe problemy Zbieranie i analiza danych Dane to nowa ropa naftowa Zbieranie danych jest proste? Co to są dane marketingowe? Projekt ogólnofirmowy Rola it w projekcie Mistrz danych, czyli najseksowniejszy marketer Big data i analityka predyktywna i inne Marketing dashboard Tradycyjne badania Jak pozycjonować dział marketingu W firmie i z nim współpracować? Pozycja marketingu w firmie Jak wspołpracować z marketingiem? Etapy ewolucji pozycji marketingu w firmie Gotowość Marketing przyszłości Zarządzanie doświadczeniami klientów Aktualny obraz sytuacji Customer experience. Transformacja customer experience Customer experiencea pozycja marketingu Hybryda ceo i cmo Marketing operations A co, jeśli biznes nie dba o dane?
Sygnatura czytelni BMW: VI A 15 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5922 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 146949 N (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej: #marketing-operations, #data-driven-marketing, #data-driven-management, #agie-marketing, #martech, #data-scientist, #revenue-marketing, #ceo, #cmo, #marketing-management, #martech, #adtech, #customer-experience-management, #marteching, #marketing, #zmot, #fmot, #smot, #zmot, #stimulus, #data, #effective-marketing, #scrum, #kanban, #marketing-automation, #management, #programmatic, #cto, #cio.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności