Golczyk Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Artykuły
(3)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Golczyk Piotr
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Projekty reklamowe
(2)
Zarządzanie projektem
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analizy marketingowe
(1)
Budowanie zespołu
(1)
Kreatywność w marketingu
(1)
Marketing
(1)
Praca zespołowa
(1)
SCRUM
(1)
Strategia reklamy
(1)
Tworzenie zespołu
(1)
Twórcze myślenie
(1)
Zespół projektowy
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(3)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Na stronie tytułowej: #marketing-operations, #data-driven-marketing, #data-driven-management, #agie-marketing, #martech, #data-scientist, #revenue-marketing, #ceo, #cmo, #marketing-management, #martech, #adtech, #customer-experience-management, #marteching, #marketing, #zmot, #fmot, #smot, #zmot, #stimulus, #data, #effective-marketing, #scrum, #kanban, #marketing-automation, #management, #programmatic, #cto, #cio.
Książka opisuje mechanizmy W małej czy dużej firmie? cE0,cM0,cF0,cI0? Skąd pochodzą dane? Marketing - jaki jest? Zrozumieć marketing Dlaczego 80% CEO nie ufa CM0? Grzechy współpracy z marketingiem Jak skutecznie wpiąć marketing W firmę i go dobrze zorganizować Jak funkcjonuje marketing? Czynniki sukcesu Organizacja wewnętrzna marketingu Relacja między marketingiem a firmą . Gotowość Rekrutacja do działu marketingu Określenie potrzeb Cechy idealnego działu marketingu Cechy idealnego marketera Rekrutacja specjalistów Rekrutacja menedzerów Organizacja pracy Ustanawianie nowych zasad Zarządzania projektami marketingowym i, Czyli asap jest passe Samodzielność i autonomia Samoorganizujący się zespoł Narzędzia, czyli marteching Małżeństwo technologii z marketingiem Krótko o automatyzacji marketingu Przepływ informacji między działem marketingu a resztą firmy Po co marketingowi ta wiedza? Typowe problemy Zbieranie i analiza danych Dane to nowa ropa naftowa Zbieranie danych jest proste? Co to są dane marketingowe? Projekt ogólnofirmowy Rola it w projekcie Mistrz danych, czyli najseksowniejszy marketer Big data i analityka predyktywna i inne Marketing dashboard Tradycyjne badania Jak pozycjonować dział marketingu W firmie i z nim współpracować? Pozycja marketingu w firmie Jak wspołpracować z marketingiem? Etapy ewolucji pozycji marketingu w firmie Gotowość Marketing przyszłości Zarządzanie doświadczeniami klientów Aktualny obraz sytuacji Customer experience. Transformacja customer experience Customer experiencea pozycja marketingu Hybryda ceo i cmo Marketing operations A co, jeśli biznes nie dba o dane?
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 250 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146949 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5922 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie kreatywnością / Piotr Golczyk. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 7, s.89-90. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności