155362
Książka
W koszyku
(Onepress)
Rozdział 1. Rozwój kompetencji w oparciu o rezultaty 9 Czym jest rozwój zasobów ludzkich? 9 Jaki jest cel rozwoju zasobów ludzkich? 11 Rozdział 2. Określenie potrzeb biznesowych i rozwojowych 15 Potencjalna opłacalność inwestycji 18 Potrzeby biznesowe 18 Potrzeby w zakresie wyników na stanowisku pracy 19 Formalna ocena pracy 20 Ocena 360 stopni 23 Obserwacja przy pracy 26 Potrzeby w zakresie uczenia się 34 Wywiady 34 Kwestionariusze 35 Testy wiedzy lub umiejętności 49 Preferencje 51 Mapa analizy potrzeb 51 Rozdział 3. Ustalenie celów biznesowych i rozwojowych 53 Cele na pierwszym poziomie - reakcja i planowanie działań 55 Cele na drugim poziomie - zdobyta wiedza i umiejętności 56 Cele na trzecim poziomie - zastosowanie i wdrożenie wiedzy na stanowisku pracy 57 Cele na czwartym poziomie - wpływ na rezultaty biznesowe 59 Cele na piątym poziomie - ROI (zwrot z inwestycji) 60 Rozdział 4. Ocena rezultatów szkoleń 63 Ocena na pierwszym poziomie - reakcja i planowanie działań 66 Plan działania 69 Ocena na drugim poziomie - zmiany w poziomie wiedzy i umiejętności 71 Ocena na trzecim poziomie - wdrożenie wiedzy i umiejętności na stanowisku pracy 73 Narzędzia do oceny szkolenia na trzecim poziomie 83 Podsumowanie planów działań 87 Ocena na czwartym poziomie - wpływ na wskaźniki biznesowe 89 Ocena na piątym poziomie - ROI, czyli zwrot z inwestycji 92 ROI ze szkolenia umiejętności przywódczych dla kadry menedżerskiej - studium przypadku 94 Rozdział 5. Przygotowanie i prowadzenie szkolenia 111 Etap twórczy 111 Cele uczenia 113 Dobór metod szkoleniowych 113 Metody pozwalające osiągnąć cele poznawcze 114 Metody pozwalające osiągnąć cele afektywne 118 Metody pozwalające osiągnąć cele behawioralne 125 Podręczniki prowadzącego szkolenie - "manual" 128 Materiały szkoleniowe 160 Kompetencje trenera prowadzącego szkolenie 166 Trenerzy wewnętrzni w organizacji 174 Współpraca z firmami szkoleniowymi 184 Rozdział 6. Blended learning 187 Przykład blended learningu 190 Zasada 70/20/10 - co to takiego? 192 Studium przypadku 204 Realizacja projektu 205 Rozdział 7. Rozwój kompetencji menedżerskich 207 Start menedżera 208 Awans zewnętrzny 209 Awans wewnętrzny 209 Planowanie i organizacja czasu pracy 210 Umiejętność prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych 212 Formalna ocena pracy 214 Rozwój kompetencji zespołu 218 Wprowadzanie nowego pracownika 218 Rola menedżera w szkoleniach 219 Coaching menedżerski 221 Delegowanie zadań 224 Trudne sytuacje w zarządzaniu 227 Coaching biznesowy 229 Studium przypadku 231 Mentoring 236 Rozdział 8. Zarządzanie karierą i planowanie sukcesji 245 Ścieżki kariery 247 Planowanie sukcesji 248 Rozdział 9. Kontekst organizacyjny 259 Powiązanie z biznesem 259 Zaangażowanie kadry menedżerskiej w proces rozwoju 262 Klimat organizacyjny 263
Sygnatura czytelni BMW: VI E 255
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147044 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: uwzględnia specyfikę branży IT.
Na stronie tytułowej: Helion Szkolenia Akademia IT & Biznes.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [267]-280.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności