158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego / Adam R. Szromek. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 262 strony : ilustracje ; 24 cm.
Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe - zarys teoretyczny 19 1.1. Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe i jego elementy funkcjonalne 19 1.2. Zakres oferty przedsiębiorstw uzdrowiskowych 29 1.3. Wpływ zmian organizacyjnych na formę produktu uzdrowiskowego 42 Rozdział 2 Model biznesu jako narzędzie zarządzania przedsiębiorstwem 61 2.1. Deskryptywny i analityczny charakter modeli biznesu 61 2.2. Wartość dla klienta jako kluczowy element modelu biznesu 86 2.3. Wpływ otoczenia na model biznesu w przedsiębiorstwie 92 Rozdział 3 Konceptualizacja procesu badań w nawiązaniu do założeń teorii ugruntowanej 99 Rozdział 4 Charakterystyka struktury modeli biznesu przedsiębiorstw uzdrowiskowych w świetle wyników badań własnych 111 4.1. Charakterystyka przeprowadzonych badań przedsiębiorstw uzdrowiskowych 111 4.2. Zakres zastosowań elementów modelu biznesu w badanych przedsiębiorstwach uzdrowiskowych 114 4.3. Motywy prowadzenia działalności uzdrowiskowej w badanych przedsiębiorstwach 134 Rozdział 5 Analiza otoczenia sektora przedsiębiorstw uzdrowiskowych 143 5.1. Kluczowe trendy rynku usług uzdrowiskowych 144 5.2. Siły branży uzdrowiskowej 148 5.3. Siły rynku uzdrowiskowego 153 5.4. Siły ogólnogospodarcze 156 Rozdział 6 Oczekiwania kuracjuszy i potencjalnych kuracjuszy wobec pobytów uzdrowiskowych w świetle wyników badań własnych 159 6.1. Wykorzystywane metody badań oczekiwań kuracjuszy i potencjalnych kuracjuszy 159 6.2. Charakterystyka kuracjuszy oraz potencjalnych kuracjuszy polskich uzdrowisk 162 6.3. Preferencje i oczekiwania kuracjuszy oraz potencjalnych kuracjuszy w świetle wyników badań własnych 163 Rozdział 7 Model biznesu w dostosowaniu do cech przedsiębiorstw uzdrowiskowych 185 7.1. Proponowana struktura modelu biznesu uzdrowiskowego 185 7.2. Wkomponowanie struktury produktu uzdrowiskowego w model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego 196 7.3. Powiązania między elementami modelu biznesu w ujęciu dynamicznym 203 Rozdział 8 Perspektywa wykorzystania wielowariantowego modelu biznesu 209 8.1. Dualny model biznesu przedsiębiorstwa uzdrowiskowego - kontekst celowy 211 8.2. Zmiany w modelach biznesu w fazach rozwoju działalności uzdrowiskowej - kontekst wpływu zmian otoczenia 220
Sygnatura czytelni BMW: VI F 152
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147100 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147099 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 231-242.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja powstała w ramach projektu badawczego "Model biznesu w przedsiębiorstwach uzdrowiskowych" $d nr 2017/25/HS4/00301, nadzorowanego i finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie, a także w ramach badań statutowych ROZ1:BK-231/ROZ1/2018 (13/010/BK_18/0029) prowadzonych w Politechnice Śląskiej na Wydziale Organizacji i Zarządzania.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności