156550
Brak okładki
Książka
W koszyku
ANNA LEWANDOWSKA, MAlCORZATA JAHIEC ASPEKTY SPOŁECZNO-EKONOMICZNE INNOWACJI: DIACNOZA INNOWACYJNOŚCI COSPOE>ARKI RECIONU I ANALIZA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTW ŁUKASZ FURMAN ANALIZA WYBRANYCH DOCHODÓW BUDŻETU PAŃSTWA NA TERENIE PODKARPACIA W LATACH 2011-2015 WITOLD FURMAN SPOLECZNO-HISTORYCZNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU RACHUNKOWOŚCI PIOTR (YREK WYBRANE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLU DETALICZNEGO DARIUSZ TWORZYDIO WIZERUNEK JAKO ELEMENT KSZTAŁTOWANIA SUKCESU FIRMY ORAZ OSOBY NA RYNKU PRACY HUBERT KAWALEC LUDZIE MARKI. SPOŁECZNOŚCI BUDOWANE WOKÓŁ BRANDÓW JAKO TREND W PROMOCJI PRZEDSIĘBIORSTW
Sygnatura czytelni BMW: IV A 13 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147580 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Niniejsza publikacja to wybór tekstów powstałych w ramach konferencji "Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania współczesności".
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności