156696
No cover
Book
In basket
ANNA LEWANDOWSKA, MAlCORZATA JAHIEC ASPEKTY SPOŁECZNO-EKONOMICZNE INNOWACJI: DIACNOZA INNOWACYJNOŚCI COSPOE>ARKI RECIONU I ANALIZA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTW ŁUKASZ FURMAN ANALIZA WYBRANYCH DOCHODÓW BUDŻETU PAŃSTWA NA TERENIE PODKARPACIA W LATACH 2011-2015 WITOLD FURMAN SPOLECZNO-HISTORYCZNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU RACHUNKOWOŚCI PIOTR (YREK WYBRANE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLU DETALICZNEGO DARIUSZ TWORZYDIO WIZERUNEK JAKO ELEMENT KSZTAŁTOWANIA SUKCESU FIRMY ORAZ OSOBY NA RYNKU PRACY HUBERT KAWALEC LUDZIE MARKI. SPOŁECZNOŚCI BUDOWANE WOKÓŁ BRANDÓW JAKO TREND W PROMOCJI PRZEDSIĘBIORSTW
Sygnatura czytelni BMW: IV A 13 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147580 N (1 egz.)
Notes:
General note
Niniejsza publikacja to wybór tekstów powstałych w ramach konferencji "Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania współczesności".
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności