158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomia społeczna w teorii i w praktyce Społeczne referencje w teoriach ekonomicznych. Socjologiczno-etyczna analiza w kontekście autorskiej koncepcji maturacjonizmu linearno-cyklicznego - Paweł Prüfer Przedsiębiorczość - nie tylko ekonomiczne i racjonalne oblicze Maturacjonizm linearno-cykliczny - nie tylko narzędzie analityczne Teorie ekonomiczne prześwietlone ideą MLC - nie tylko wyimaginowany koncept Nowa ekonomia instytucjonalna a rozwój ekonomii społecznej - Renata Śliwa Ład instytucjonalny wobec zmian otoczenia społeczno-gospodarczego w świetle ekonomii społecznej Gospodarka społeczna wobec instytucjonalizacji rozwiązywania problemów współczesnych gospodarek Nowa ekonomia instytucjonalna (NEI) a instytucje dla sektora ekonomii społecznej Instytucje wspierające rozwój sektora ekonomii społecznej w Polsce Zmiany prawne a przedsiębiorczość w Polsce w latach 2015-2017 - Marian Kozaczka Zmiany prawne Wpływ zmian prawnych na przedsiębiorczości i rozwój gospodarczy Funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstw społecznych jako podmiotów ekonomii społecznej - doświadczenia Wielkiej Brytanii - Ewa Radomska Przedsiębiorstwo społeczne - konceptualizacja pojęcia Przedsiębiorstwa społeczne w Wielkiej Brytanii Ulgi i zwolnienia podatkowe dla przedsiębiorstw społecznych w Polsce - Janina Pach Pojęcie i istota przedsiębiorstwa społecznego Główne aspekty opodatkowania przedsiębiorstw społecznych w Polsce Ulgi i zwolnienia podatkowe w kontekście funkcjonowania przedsiębiorstw społecznych w Polsce Ekonomia społeczna a Lokalne Grupy Działania - wzajemna szansa dla rozwoju lokalnego - Maria Kotkiewicz, Adam Dąbrowski Funkcjonowanie Lokalnych Grup Działania Miejsce Rozwoju Kierowanego przez Społeczność (RLKS) w rozwoju neoendogennym społeczności lokalnej Lokalna Grupa Działania jako nowy podmiot ekonomii społecznej Lokalne Grupy Działania jako nowe podmioty ekonomii społecznej w procesie rozwoju lokalnego Przedsiębiorczość społeczna i innowacje społeczne Kreowanie marki przez spółdzielnie socjalne świadczące usługi budowlane w świetle badań własnych - Barbara Trzaska Istota wizerunku i marki organizacji Strona www jako narzędzie brandingu . Obraz kreowania marki przez spółdzielnie socjalne - opis i wnioski z badań Instrumenty inżynierii finansowej jako alternatywa dla dotacji na rozwój przedsiębiorczości społecznej w Polsce - Dorota Murzyn Wsparcie przedsiębiorczości społecznej w strategii Unii Europejskiej i Polski Instrumenty zwrotne jako alternatywa wobec dotacji Wykorzystanie instrumentów zwrotnych przez podmioty ekonomii społecznej w latach 2013-2016 Możliwości wsparcia PES dzięki instrumentom zwrotnym w l. 2017-2023 143 Przedsiębiorczość społeczna: Indie i Polska - Payal Jain, Jacek Klich Czynniki wpływające na przedsiębiorczość społeczną Porównanie warunków prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w Indiach i w Polsce Pojęcie innowacyjności w nauce i praktyce - Anna Mucha Znaczenie i zakres pojęcia w nauce . Działania na rzecz innowacyjności Dobre wzorce akceleracji przedsiębiorczości społecznej dla rozwijania innowacji społecznych w Polsce - Marta Czyżewska . Definicja i znaczenie innowacji społecznych Inkubatory innowacji społecznych a akceleratory biznesu Dobre praktyki akceleratorów społecznych za granicą a możliwości ich implementacji w Polsce Innowacje społeczne w gospodarce okrężnej - Paulina Szyja Zakres pojęciowy i praktyka kształtowania innowacji społecznych Gospodarka okrężna Innowacje społeczne w gospodarce okrężnej NGO w Internecie. Narzędzia komunikacji i ich skuteczność - Barbara Batko Komunikacja w internecie. Narzędzia nowych mediów NGO w internecie. Źródła wiedzy o organizacjach Problemy i wyzwania współczesnej gospodarki społecznej Ekonomia społeczna jako wyzwania dla współczesnych przedsiębiorstw - Kazimierz Górka, Marcin Łuszczyk, Agnieszka Thier Ekonomia społeczna jako nurt ekonomii Istota i znaczenie innowacji społecznych Przedsiębiorstwa społeczne oraz ich rodzaje i cechy Ocena procesu wdrażania ekonomii społecznej Podstawy programowe i prawne funkcjonowania gospodarki społecznej Społeczna odpowiedzialność jako instrument konkurowania w biznesie - Andrzej Limański, Ireneusz Drabik Uwarunkowania powstania i rozwoju społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz próba jej definicji Rodzaje społecznej odpowiedzialności i jej wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstwa Interesariusze i ich rola w koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Polityka społeczna w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Ubankowienie gospodarstw domowych a wykluczenie finansowe - Paweł Nowak Istota i poziom ubankowienia jako wyznacznik włączenia finansowego Stopień ubankowienia w Polsce Podmioty oferujące usługę prowadzenia rachunku płatniczego Czynniki wpływające na wzrost ubankowienia Podejście transakcyjne a model partnerski w łańcuchu dostaw B2B - Katarzyna Kowalska Zaufanie jako kluczowy czynnik rozwoju przedsiębiorstw w łańcuchu dostaw Relacje partnerskie i transakcyjne w łańcuchu dostaw Kształtowanie w studentach postaw przedsiębiorczych i kompetencji społecznych - ocena studentów ostatniego roku studiów na wybranych kierunkach kształcenia - Wojciech Maciejewski Rola uczelni wyższej w kształtowaniu postaw przedsiębiorczych i społecznych Postawy przedsiębiorcze i kompetencje społeczne studentów na przykładzie wybranych kierunków
Sygnatura czytelni BMW: I C 65 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147998 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147997 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla ekonomistów, ekologów, przedsiębiorców oraz osób i organizacji związanych z funkcjonowaniem trzeciego sektora.
Uwaga dotycząca finansowania
Praca dofinansowana przez Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności