158660
No cover
Book
In basket
Wprowadzenie. Obraz edukacji - jej uczestnicy i odbiorcy Edukacja w kontekście doświadczania czasu zmian przez jej odbiorców Odbiorcy edukacji w kontekście doświadczania zmian w jej czasie Budowanie obrazu edukacji jako zmian w jej czasie. Doświadczenia indywidualne - kategorie i wyznaczniki Obraz doświadczania zmian w czasie edukacji. Obraz własny odbiorców edukacji jako jej uczestników Odbiorcy edukacji. Sytuacja społeczna i przebieg życia zawodowego Odbiorcy edukacji. Samouctwo Odbiorcy edukacji w czasie jej zmian. Obraz dzieciństwa i widzenie siebie czyli jaki byłem, jaki jestem Odbiorcy edukacji. Obraz dzieciństwa Odbiorcy edukacji. Widzenie siebie Odbiorcy edukacji. Preferencje, czyli lubię i nie lubię 51 Obraz edukacji. Czas i miejsce Czas w obrazie edukacji Miejsce i środowisko uczenia się. Obraz zmian w czasie edukacji Znaczenie edukacji. Obraz zmian w czasie edukacji Edukacja wczesnoszkolna w ocenie odbiorców edukacji Przydatność edukacji. Język. Obraz zmian w czasie edukacji Język w rodzinie Język w szkole Język publiczny Komunikacja. Obraz zmian w czasie edukacji Komunikacja i porozumiewanie się z drugim człowiekiem Komunikacja i informacje Komunikacja i emocje Wiedza jako składnik zmian w obrazie edukacji Zakończenie. Sens i znaczenie przeżytych zmian w czasie edukacji w kontekście doświadczeń jej odbiorców
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148472 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 163-167.
Funding information note
Publikacja w ramach projektu badawczego stypendium naukowego finansowanego z środków Naukowego Funduszu Stypendialnego im. profesora Henryka Walicy Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności