Psychologia biegu życia
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Czerwińska Kornelia
(1)
Kucharczyk Izabella
(1)
Rostańska Eugenia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Psychologia biegu życia
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1024)
Sport
(1014)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(744)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(639)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(495)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Szkolnictwo wyższe
(470)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Rehabilitacja medyczna
(432)
Reklama
(431)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [217]-272. Indeks.
Dla pedagogów, psychologów, terapeutów, rehabilitantów i innych specjalistów pracujących w przedszkolach, szkołach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, ośrodkach wczesnego wspomagania rozwoju zajmujących się diagnozą, edukacją i rehabilitacją osób z niepełnosprawnością wzroku, rodziców i innych członków rodzin, do których należą osoby z wrodzoną lub nabytą niepełnosprawnością wzroku.
Niepelnosprawność wzroku w kontekście rozwoju w biegu życia Koncepcja zadań rozwojowych Niepełnosprawność wzroku i jej funkcjonalne następstwa Niemowlęctwo i wczesne dzieciństwo (0 _ 5/6 lat) - niepelnosprawność wzroku Nauka chodzenia a zadania rozwojowe . Nauka jedzenia jako zadanie rozwojowe Nauka mówienia a zadania rozwojowe Uczenie się panowania nad wydalaniem produktów przemiany materii . . . Nauczenie się odróżniania płci i przestrzegania norm dotyczących sfery płciowej Przyswojenie pojęć i słów do opisu otoczenia fizycznego i społecznego Przyswojenie umiejętności umożliwiających naukę czytania Wiek szkolny - niepełnosprawność wzroku a zadania rozwojowe Pełnienie roli ucznia - płaszczyzna edukacyjna Pełnienie roli ucznia _ płaszczyzna społeczna Nabywanie podstawowych technik szkolnych Realizacja zadań rozwojowych a problemy psychiczne Adolescencja _ niepelnosprawność wzroku a zadania rozwojowe Stopień realizacji zadań rozwojowych przez adolescentów z niepeł4osprawnością wzroku . Niezależność emocjonalna od rodziców i budowanie reIacji z rówieśnikami Wczesna dorosłość- niepelnosprawność Wzroku a zadania rozwojowe Odgrywanie ról rodzinnych Prowadzenie domu i opieka nad dziećmi Nawiązanie kontaktu z grupą społeczną/akademicką i osiągnięcie sukcesu akademickiego Rozpoczęcie pracy zawodowej jako zadanie rozwojowe Podjęcie obowiązków obywatelskich średnia doroslość - niepelnosprawność Wzroku a zadania rozwojowe Uzyskanie i utrzymywanie biegłości w wykonywaniu pracy zawodowej Akceptacja zmian fizjologicznych typowych dla wieku średniego Późna doroslość - niepelnosprawność wzroku a zadania rozwojowe Przystosowanie się do zmniejszania się sił fizycznych i pogarszania stanu zdrowia Zmiany w otoczeniu fizycznym Przejście na emeryturę' zmniejszenie się dochodów i pełnienie nowych ról społecznych przystosowanie się do śmierci współmałżonka Nawiązanie bliskich kontaktów z grupą osób w podobnym wieku Wsparcie rodzicielskie i rówieśnicze Świadomość ról płciowych i nawiązywanie relacji romantycznych Kształtowanie tożsamości Posługiwanie się systemem wartości Wybór zawodu i przygotowanie do zatrudnienia Realizacja zadań rozwojowych a problemy psychiczne
Sygnatura czytelni BWF: X H 248
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 163-167.
Wprowadzenie. Obraz edukacji - jej uczestnicy i odbiorcy Edukacja w kontekście doświadczania czasu zmian przez jej odbiorców Odbiorcy edukacji w kontekście doświadczania zmian w jej czasie Budowanie obrazu edukacji jako zmian w jej czasie. Doświadczenia indywidualne - kategorie i wyznaczniki Obraz doświadczania zmian w czasie edukacji. Obraz własny odbiorców edukacji jako jej uczestników Odbiorcy edukacji. Sytuacja społeczna i przebieg życia zawodowego Odbiorcy edukacji. Samouctwo Odbiorcy edukacji w czasie jej zmian. Obraz dzieciństwa i widzenie siebie czyli jaki byłem, jaki jestem Odbiorcy edukacji. Obraz dzieciństwa Odbiorcy edukacji. Widzenie siebie Odbiorcy edukacji. Preferencje, czyli lubię i nie lubię 51 Obraz edukacji. Czas i miejsce Czas w obrazie edukacji Miejsce i środowisko uczenia się. Obraz zmian w czasie edukacji Znaczenie edukacji. Obraz zmian w czasie edukacji Edukacja wczesnoszkolna w ocenie odbiorców edukacji Przydatność edukacji. Język. Obraz zmian w czasie edukacji Język w rodzinie Język w szkole Język publiczny Komunikacja. Obraz zmian w czasie edukacji Komunikacja i porozumiewanie się z drugim człowiekiem Komunikacja i informacje Komunikacja i emocje Wiedza jako składnik zmian w obrazie edukacji Zakończenie. Sens i znaczenie przeżytych zmian w czasie edukacji w kontekście doświadczeń jej odbiorców
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148472 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności