155368
Brak okładki
Książka
W koszyku
PRZEDMIOT I PROCES BADAŃ INNOWACYJNYCH Modele tradycyjne Modele współczesne . Badania marketingowe a cykl innowacyjny Wartość dla nabywcy BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE PLANISTYCZNO-KONCEPCYJNEJ Planowanie nowego produktu Analiza sytuacji przedsiębiorstwa Ustalenie celów nowej produkcji . Określenie środków realizacji celów Gromadzenie pomysłów Charakterystyka źródeł Źródła wewnętrzne Źródła zewnętrzne Metody zbierania Zbieranie pomysłów ze źródeł wtórnych Zbieranie pomysłów ze źródeł pierwotnych Metody tworzenia Organizacja badań i klasyfikacja metod Metody bezpośrednie Metody pośrednie Metody eksperymentu Wstępna eliminacja pomysłów Przygotowanie badań Kryteria selekcji Procedura selekcji Metody oceny i selekcji pomysłów Metody selekcji wstępnej Metody selekcji zasadniczej Metody podsumowujące Metody badań koncepcji nowego produktu Opracowanie koncepcji i budowa instrumentu Opracowanie koncepcji Budowa instrumentu Zbieranie danych Metody ilościowe Metody jakościowe Metody eksperymentu Analiza i interpretacja danych BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE ANALITYCZNO-PROJEKTOWEJ Analizy ekonomiczno-finansowe Cele i zakres analiz Prognozowanie sprzedaży Analiza kosztów i zysków Metody tradycyjne Analiza ABC . Analiza CVP Metoda mapy zwrotu Metody pozostałe Badania wyposażenia nowego produktu Badania cen Przygotowanie badań Badania wstępne Badania podstawowe Badania końcowe Badania opakowań Badania w fazie planistyczno-koncepcyjnej Badania w fazie analityczno-projektowej Badania w fazie materializacji Badania marek towarowych Przyczyny ignorancji badań Projekt nowego produktu i jego ocena Definicja projektu Metody oceny poszczególnych projektów Wielowymiarowa ocena projektów BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE MATERIALIZACJI . Metody badania prototypów Badania laboratoryjno-techniczne . Metody i narzędzia badawcze Wykorzystanie metod organoleptycznych Zewnętrzne badania akceptacyjne . Przygotowanie badań Metody zbierania danych Analiza danych Rynkowe badania produktu i marketingu próbnego Badania na rynku dóbr konsumpcyjnych Przygotowanie badań Zbieranie danych . Analiza danych Badania na rynku dóbr inwestycyjnych Badania komercjalizacyjne Planowanie działań komercjalizacyjnych Czas i miejsce wejścia Procesy dyfuzji
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 38
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148485 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6335 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 191-198. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności