158660
No cover
Book
In basket
PRZEDMIOT I PROCES BADAŃ INNOWACYJNYCH Modele tradycyjne Modele współczesne . Badania marketingowe a cykl innowacyjny Wartość dla nabywcy BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE PLANISTYCZNO-KONCEPCYJNEJ Planowanie nowego produktu Analiza sytuacji przedsiębiorstwa Ustalenie celów nowej produkcji . Określenie środków realizacji celów Gromadzenie pomysłów Charakterystyka źródeł Źródła wewnętrzne Źródła zewnętrzne Metody zbierania Zbieranie pomysłów ze źródeł wtórnych Zbieranie pomysłów ze źródeł pierwotnych Metody tworzenia Organizacja badań i klasyfikacja metod Metody bezpośrednie Metody pośrednie Metody eksperymentu Wstępna eliminacja pomysłów Przygotowanie badań Kryteria selekcji Procedura selekcji Metody oceny i selekcji pomysłów Metody selekcji wstępnej Metody selekcji zasadniczej Metody podsumowujące Metody badań koncepcji nowego produktu Opracowanie koncepcji i budowa instrumentu Opracowanie koncepcji Budowa instrumentu Zbieranie danych Metody ilościowe Metody jakościowe Metody eksperymentu Analiza i interpretacja danych BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE ANALITYCZNO-PROJEKTOWEJ Analizy ekonomiczno-finansowe Cele i zakres analiz Prognozowanie sprzedaży Analiza kosztów i zysków Metody tradycyjne Analiza ABC . Analiza CVP Metoda mapy zwrotu Metody pozostałe Badania wyposażenia nowego produktu Badania cen Przygotowanie badań Badania wstępne Badania podstawowe Badania końcowe Badania opakowań Badania w fazie planistyczno-koncepcyjnej Badania w fazie analityczno-projektowej Badania w fazie materializacji Badania marek towarowych Przyczyny ignorancji badań Projekt nowego produktu i jego ocena Definicja projektu Metody oceny poszczególnych projektów Wielowymiarowa ocena projektów BADANIA NOWEGO PRODUKTU W FAZIE MATERIALIZACJI . Metody badania prototypów Badania laboratoryjno-techniczne . Metody i narzędzia badawcze Wykorzystanie metod organoleptycznych Zewnętrzne badania akceptacyjne . Przygotowanie badań Metody zbierania danych Analiza danych Rynkowe badania produktu i marketingu próbnego Badania na rynku dóbr konsumpcyjnych Przygotowanie badań Zbieranie danych . Analiza danych Badania na rynku dóbr inwestycyjnych Badania komercjalizacyjne Planowanie działań komercjalizacyjnych Czas i miejsce wejścia Procesy dyfuzji
Sygnatura czytelni BMW: VI B 38 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 148485 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6335 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 191-198. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności