158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota, cechy, poziomy i wymiary twórczości Pojęcie twórczości Cechy charakteryzujące twórczość Twórcze myślenie jako wymiar twórczości Strategia organizacji -podejścia, elementy, poziomy, synteza Podejścia do zarządzania strategicznego Podejście do strategii w postmodernizmie Analiza Big Data jako instrument zarządzania strategicznego Synteza strategii Wymiary twórczości w ujęciu strategii organizacji Pojęcie organizacji twórczej Jednostka twórcza, zespół twórczy, wspólnota twórcza Napięcie twórcze Zasoby twórcze organizacji Pojęcie i rodzaje zasobów w organizacji Zasoby materialne, niematerialne, intelektualne Zasoby kluczowe, kumulatywne, kongruentne Procesy twórcze w organizacji Pojęcie procesu twórczego Główny proces twórczy w organizacji Pomocnicze procesy twórcze w organizacji Wytwory twórcze jako rezultaty procesówtwórczych Pojęcie wytworu twórczego Innowacja jako wytwór twórczy Nowe, użyteczne i perspektywiczne wytwory twórcze Środowisko twórcze organizacji Istota środowiska twórczego organizacji Wewnętrzne środowisko twórcze Zewnętrzne środowisko twórcze Twórczy ekosystem biznesu Twórczość w strategii organizacji Wybrane badania dotyczące twórczości wzarządzaniu strategią „Synteza syntez” jako twórcze podejście dogenerowania alternatyw strategicznych Przestrzeń „synteza syntez” w praktyce menedżerskiej Twórczość w strategiiorganizacji
Sygnatura czytelni BMW: IX I 95 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149446 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6080 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 263-278.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla przedsiębiorców, inżynierów i menedżerów.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności