158660
No cover
Book
In basket
Istota, cechy, poziomy i wymiary twórczości Pojęcie twórczości Cechy charakteryzujące twórczość Twórcze myślenie jako wymiar twórczości Strategia organizacji -podejścia, elementy, poziomy, synteza Podejścia do zarządzania strategicznego Podejście do strategii w postmodernizmie Analiza Big Data jako instrument zarządzania strategicznego Synteza strategii Wymiary twórczości w ujęciu strategii organizacji Pojęcie organizacji twórczej Jednostka twórcza, zespół twórczy, wspólnota twórcza Napięcie twórcze Zasoby twórcze organizacji Pojęcie i rodzaje zasobów w organizacji Zasoby materialne, niematerialne, intelektualne Zasoby kluczowe, kumulatywne, kongruentne Procesy twórcze w organizacji Pojęcie procesu twórczego Główny proces twórczy w organizacji Pomocnicze procesy twórcze w organizacji Wytwory twórcze jako rezultaty procesówtwórczych Pojęcie wytworu twórczego Innowacja jako wytwór twórczy Nowe, użyteczne i perspektywiczne wytwory twórcze Środowisko twórcze organizacji Istota środowiska twórczego organizacji Wewnętrzne środowisko twórcze Zewnętrzne środowisko twórcze Twórczy ekosystem biznesu Twórczość w strategii organizacji Wybrane badania dotyczące twórczości wzarządzaniu strategią „Synteza syntez” jako twórcze podejście dogenerowania alternatyw strategicznych Przestrzeń „synteza syntez” w praktyce menedżerskiej Twórczość w strategiiorganizacji
Sygnatura czytelni BMW: IX I 95 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149446 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6080 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 263-278.
Target audience note
Dla przedsiębiorców, inżynierów i menedżerów.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności