158660
No cover
Book
In basket
Rozdział I. Konceptualne podstawy międzynarodowego public relations. 1.1. Definicja i istota międzynarodowego public relations 1.1.1. Międzynarodowe public relations 1.1.2. Globalne public relations 1.1.3. Międzykulturowe public relations 1.2. Przyczyny rozwoju public relations w środowisku międzynarodowym 1.2.1. Globalizacja 1.2.2. Demokratyzacja 1.2.3. Mediatyzacja Rozdział II. Międzynarodowe public relations w perspektywie głównych nurtów badawczych 2.1. Public relations w środowisku międzynarodowym 2.1.1. Excellence Public Relations w ujęciu globalnym 2.1.2. World Class Public Relations R. Wakefielda 2.1.3. Teoretyczne ramy globalnego public relations K. Sriramesha i D. Vercica 2.1.4. Ekonomiczno-polityczne ujęcie K. Sriramesha i S. Duhe 2.1.5. Transformacyjne public relations R. Ławniczaka 2.2. Międzynarodowe public relations państwa 2.2.1. Konceptualna konwergencja public relations i dyplomacji publicznej B. Signitzera i T. Coombsa 2.2.2. Specjalizacje międzynarodowego public relations G. Szondiego 2.2.3. Koncepcja zwrotu z inwestycji w międzynarodowe public relations państw S. Lee i Y. Yoon Rozdział III. Podmioty i narzędzia międzynarodowego public relations 3.1. Podmioty międzynarodowego public relations 3.1.1. Państwa 3.1.2. Przedsiębiorstwa 3.1.3. Międzynarodowe organizacje rządowe 3.1.4. Międzynarodowe organizacje pozarządowe 3.1.5. Osoby 3.2. Narzędzia międzynarodowego public relations 3.2.1. Międzynarodowe media relations i reklama 3.2.2. Wydarzenia o charakterze międzynarodowym i kryzysowe public relations 3.2.3. Public affairs i lobbing 3.2.4. Sondaże opinii publicznej 3.3. Strategie międzynarodowego public relations 3.3.1. Koncepcja modelowego ujęcia public relations 3.3.2. Strategiczne podejście do międzynarodowego public relations Rozdział IV. Międzynarodowe public relations państwa 4.1. Przyczyny stosowania międzynarodowego public relations przez państwo 4.1.1. Deterytorialność praw i obowiązków państwa 4.1.2. Deterytorialność własności 4.1.3. Deterytorialność produkcji i świadczenia usług 4.2. Międzynarodowe public relations państwa - perspektywa ekonomii informacji 4.2.1. Międzynarodowe public relations państwa w poszczególnych dyscyplinach badawczych 4.2.2. Ekonocentryczne ujęcie międzynarodowego public relations 4.3. Instrumenty międzynarodowego public relations państw 4.3.1. Marketing terytorialny 4.3.2. Branding narodowy 4.3.3. Dyplomacja publiczna 4.3.4. Dyplomacja gospodarcza 4.3.5. Dyplomacja kulturalna 4.3.6. Dyplomacja medialna 4.3.7. Dyplomacja elit politycznych Rozdział V. Reputacja państwa jako efekt międzynarodowego public relations 5.1. Istota i pojęcie reputacji państwa 5.1.1. Reputacja 5.1.2. Reputacja państwa 5.2. Reputacja państwa w naukach ekonomicznych 5.2.1. Reputacja gospodarki i biznesu 5.2.2. Atrakcyjność inwestycyjna państwa 5.2.3. Wiarygodność kredytowa państwa 5.2.4. Marka narodowa 5.2.5. Efekt kraju pochodzenia 5.2.6. Miękka siła państwa Rozdział VI. Metody pomiaru reputacji państwa 6.1. Podstawowe aspekty pomiaru reputacji państwa 6.1.1. Ekonomia 6.1.2. Nauki o zarządzaniu 6.1.3. Politologia 6.2. Mapa reputacji państw 6.3. Pomiar wartości reputacji państwa 6.3.1. Premia za reputację 6.3.2. Kapitał reputacji 6.3.3. Konkurencyjność kraju pochodzenia Rozdział VII. Konkurencyjność gospodarki 7.1. Istota i pojęcie konkurencyjności gospodarki 7.1.1. Poziomy konkurencyjności 7.1.2. Konkurencyjność gospodarki 7.2. Metody pomiaru konkurencyjności gospodarki 7.2.1. Diament Portera 7.2.2. Metoda M. Weresy 7.2.3. Metody pomiaru World Economic Forum i International Institute for Management Development Rozdział VIII. Rola międzynarodowego public relations w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki 8.1. Międzynarodowe public relations a reputacja państwa 8.1.1. Wydatki państw na międzynarodowe public relations 8.1.2. Globalne oceny reputacji państw 8.1.3. Globalna reputacja gospodarek 8.2. Relacje pomiędzy międzynarodowym public relations a konkurencyjnością gospodarki 8.2.1. Potencjał konkurencyjny państw 8.2.2. Pozycja konkurencyjna państw 8.2.3. Międzynarodowe public relations a konkurencyjność gospodarki 8.2.4. Premia za reputację państwa
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148809 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności