158660
Książka
W koszyku
2.Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2011 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni 3.Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2011 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Działalność statutowa - utrzymanie potencjału badawczego Finansowanie przyznane na prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych służących rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich Badania własne Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice Opolskiej Informacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Własność przemysłowa w Politechnice Opolskiej w 2011 r. Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Udzielone w roku 2011 prawa wyłączne Ważniejsze działania i inicjatywy w zakresie własności intelektualnej Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Współpraca międzynarodowa Wymiana studencka w ramach Programu Erasmus 2010/11 Wymiana studencka Program Erasmus Mundus Praktyki zagraniczne Wyjazdy pracowników dydaktycznych i administracyjnych Uczelni Umowy bilateralne Rekrutacja studentów cudzoziemców Dodatkowe inicjatywy Współpraca Politechniki Opolskiej w ramach międzynarodowego Konsorcjum PROGRES 3 International Meeting Współpraca z USA Międzynarodowa Konferencja „Studenci Zagraniczni w Regionie Opolskim i co dalej?” Wspólne studia z uczelniami europejskimi Działalność wydawnicza i promocyjna Działalność biblioteczna w 2010 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości 4.Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Absolwenci Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Studenci i doktoranci niepełnosprawni Samorząd Studencki, Samorząd Doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Osiedle Akademickie Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karier Profilaktyka uzależnień Centrum Pomocy Psychologicznej 5.Działalność organizacyjna Uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Sprawy socjalno-bytowe pracowników Świadczenia socjalne Świadczenia mieszkaniowe Zamówienia publiczne 6.Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Remonty Remonty obiektów naukowo-dydaktycznych Remonty obiektów socjalnych i administracyjnych Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2012 Inwestycje aparaturowe 7.Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni 8.Działalność informacyjna, promocyjna i kształtująca wizerunek Uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształcenia Oferta naukowo-badawcza Biuletyn „Wiadomości Uczelniane” Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej IX Opolski Festiwal Nauki Jubileusz 45-lecia opolskiej uczelni technicznej Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza” Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólnie z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2011
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 71
Pliki multimedialne:
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wydano na zlecenie Rektora.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności