Tokarska Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje informacyjne
(4)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Tokarska Magdalena
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Temat
Działalność edukacyjna
(4)
Finanse
(4)
Inwestycje
(4)
Organizacja i zarządzanie
(4)
Politechnika Opolska
(4)
Automatyka
(1)
Elektrotechnika
(1)
Informatyka
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Gatunek
Sprawozdanie
(4)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(4)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132532, 132529, 132530, 132533, 132528, 132534, 132531, 132527 (8 egz.)
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2008 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Zestawienie prac statutowych Zestawienie prac własnych Działalność umowna w zakresie B+R Granty badawcze realizowane z funduszy UE Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Działalność wynalazcza i patentowa Uczelni w 2008 roku Współpraca międzynarodowa Działalność biblioteczna Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Studenci i doktoranci niepełnosprawni Absolwenci w roku 2008 Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Osiedle akademickie Samorząd studencki, samorząd doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Przysposobienie obronne Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karier Działalność organizacyjna UczelniUchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Zatrudnienie w Uczelni na dzień 31.12.2008 r. Sprawy socjalno-bytowe pracowników Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje budowlane i remontyZakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Zakres rzeczowy prac wykonanych w 2008r. w rozbiciu na obiekt Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2009 Inwestycje aparaturowe Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni Działalność informacyjna promocyjna i kształtująca wizerunek uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształceniowej Oferta naukowo-badawczą Biuletyn „Wiadomości Uczelniane" Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej VI Opolski Festiwal Nauki V Święto Politechniki Opolskiej 4 maja 2008 r. Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza" Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólne z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2008
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 68
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
Organizacja Uczelni Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2009 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2009 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Badania własne Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice OpolskiejInformacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Działalność wynalazcza i patentowa Uczelni w 2009 roku Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Prawa wyłączne Współpraca międzynarodowa Działalność biblioteczna w 2009 roku Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Profilaktyka uzależnień Studenci i doktoranci niepełnosprawni Absolwenci w roku 2009Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Osiedle akademickie Samorząd studencki, samorząd doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karie Działalność organizacyjna Uczelni U chwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Sprawy socjalno-bytowe pracowników Świadczenia socjalne Świadczenia mieszkaniowe Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Zakres rzeczowy prac wykonanych w 2009 r. w rozbiciu na obiekty Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2010 Inwestycje aparaturowe Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni Działalność informacyjna promocyjna i kształtująca wizerunek uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształcenia Oferta naukowo-badawczą Biuletyn „Wiadomości Uczelniane" Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej VII Opolski Festiwal Nauki VI Święto Politechniki Opolskiej 4 maja 2009 r. Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza" Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólne z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2008
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 69
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora Politechniki Opolskiej.
Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2010 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2010 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Badania własne Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice Opolskiej Informacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Działalność wynalazcza i patentowa Uczelni w 2010 roku Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Uzyskane prawa wyłączne Ważniejsze działania i inicjatywy w zakresie własności intelektualnej zrealizowane w Politechnice Opolskiej w 2010 roku Współpraca międzynarodowa Wymiana studencka w ramach Programu Erasmus Praktyki zagraniczne Wyjazdy pracowników dydaktycznych i administracyjnych Uczelni Umowy bilateralne Dodatkowe inicjatywy Działalność wydawnicza i promocyjna Działalność biblioteczna w 2010 roku Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Absolwenci Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Studenci i doktoranci niepełnosprawni Samorząd Studencki, Samorząd Doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Osiedle Akademickie Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karier Profilaktyka uzależnień Centrum Pomocy psychologicznej Działalność organizacyjna Uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Sprawy socjalno-bytowe pracowników Świadczenia socjalne Świadczenia mieszkaniowe Zamówienia publiczne Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Zakres rzeczowy prac wykonanych w 2010 r. w rozbiciu na obiekty Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2011 Inwestycje aparaturowe Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 70
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
2.Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2011 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni 3.Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2011 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Działalność statutowa - utrzymanie potencjału badawczego Finansowanie przyznane na prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych służących rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich Badania własne Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice Opolskiej Informacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Własność przemysłowa w Politechnice Opolskiej w 2011 r. Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Udzielone w roku 2011 prawa wyłączne Ważniejsze działania i inicjatywy w zakresie własności intelektualnej Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Współpraca międzynarodowa Wymiana studencka w ramach Programu Erasmus 2010/11 Wymiana studencka Program Erasmus Mundus Praktyki zagraniczne Wyjazdy pracowników dydaktycznych i administracyjnych Uczelni Umowy bilateralne Rekrutacja studentów cudzoziemców Dodatkowe inicjatywy Współpraca Politechniki Opolskiej w ramach międzynarodowego Konsorcjum PROGRES 3 International Meeting Współpraca z USA Międzynarodowa Konferencja „Studenci Zagraniczni w Regionie Opolskim i co dalej?” Wspólne studia z uczelniami europejskimi Działalność wydawnicza i promocyjna Działalność biblioteczna w 2010 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości 4.Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Absolwenci Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Studenci i doktoranci niepełnosprawni Samorząd Studencki, Samorząd Doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Osiedle Akademickie Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karier Profilaktyka uzależnień Centrum Pomocy Psychologicznej 5.Działalność organizacyjna Uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Sprawy socjalno-bytowe pracowników Świadczenia socjalne Świadczenia mieszkaniowe Zamówienia publiczne 6.Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Remonty Remonty obiektów naukowo-dydaktycznych Remonty obiektów socjalnych i administracyjnych Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2012 Inwestycje aparaturowe 7.Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni 8.Działalność informacyjna, promocyjna i kształtująca wizerunek Uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształcenia Oferta naukowo-badawcza Biuletyn „Wiadomości Uczelniane” Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej IX Opolski Festiwal Nauki Jubileusz 45-lecia opolskiej uczelni technicznej Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza” Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólnie z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2011
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 71
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności