Sprawozdanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje informacyjne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Magazyn
(1)
Autor
Tokarska Magdalena
(4)
Biłos Łukasz
(2)
Boguniewicz Joanna
(2)
Polska. Państwowa Inspekcja Pracy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Działalność edukacyjna
(8)
Finanse
(8)
Inwestycje
(8)
Organizacja i zarządzanie
(8)
Politechnika Opolska
(8)
Akademicki Związek Sportowy
(1)
BHP
(1)
Organizacje studenckie
(1)
Prawo pracy
(1)
Sport
(1)
Wypadki
(1)
Zjazdy i konferencje
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(9226)
Podręcznik
(6437)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4313)
Materiały konferencyjne
(3484)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2411)
Sprawozdanie
(-)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2236)
Poradniki
(2044)
Podręczniki
(1680)
Opracowanie
(1629)
Praca zbiorowa
(1444)
Monografia
(1427)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(966)
Poradnik
(940)
Przewodnik turystyczny
(899)
Encyklopedie
(623)
Wydawnictwa popularne
(571)
Dane statystyczne
(520)
Ćwiczenia i zadania
(505)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(441)
Słowniki terminologiczne
(415)
Normy
(378)
Czasopismo fachowe
(327)
Raport z badań
(326)
Materiały pomocnicze
(255)
Dokumenty elektroniczne
(247)
Publikacja bogato ilustrowana
(244)
Biografia
(238)
Czasopismo polskie
(228)
Tablice i wzory
(208)
Bibliografie
(190)
Słowniki angielsko-polskie
(184)
Powieść
(177)
Czasopismo naukowe
(169)
Albumy
(166)
Słowniki polskie
(165)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(153)
Księgi pamiątkowe
(152)
książka elektroniczna (CD-ROM)
(148)
mapy
(137)
Słowniki polsko-angielskie
(134)
kaseta dźwiękowa
(130)
Słowniki wielojęzyczne
(101)
Powieść obyczajowa
(98)
Słowniki biograficzne
(93)
Antologia
(92)
Publicystyka polska
(89)
Encyklopedie angielskie
(80)
Słowniki niemiecko-polskie
(79)
Informatory
(76)
Rozprawa doktorska
(73)
Encyklopedie polskie
(71)
Poradniki dla nauczycieli
(70)
Instrukcja
(67)
Czasopismo techniczne
(61)
Pamiętniki polskie
(58)
Podręczniki dla szkół średnich
(57)
Słowniki polsko-niemieckie
(57)
Źródła historyczne
(55)
Kryminał
(52)
Atlasy geograficzne
(51)
Słowniki rosyjsko-polskie
(51)
Informator
(50)
Księga pamiątkowa
(47)
Mapy turystyczne
(47)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(46)
Case study (studium przypadku)
(45)
grafika
(45)
Atlasy anatomiczne
(44)
Bibliografia narodowa polska
(44)
Pamiętniki i wspomnienia
(44)
Powieść polska
(44)
Czasopismo akademickie
(43)
Encyklopedia
(42)
Mowy polskie
(40)
Słownik
(40)
Czasopisma polskie
(39)
Mapy
(39)
Słowniki polsko-rosyjskie
(39)
Bibliografia zawartości czasopism
(38)
Przepisy kulinarne
(37)
Czasopisma naukowe polskie
(36)
Powieść amerykańska
(36)
Ćwiczenia laboratoryjne
(33)
Regulaminy
(32)
Relacja z podróży
(32)
Słownik terminologiczny
(32)
Słowniki angielskie
(32)
Esej
(31)
Kalendarium
(30)
Bibliografia
(29)
Sprawdziany i testy
(29)
Słowniki francusko-polskie
(29)
Wywiad dziennikarski
(29)
Reportaż
(28)
Katalogi
(27)
Thriller
(27)
Ćwiczenia i zadania dla szkół średnich
(26)
Film edukacyjny
(25)
Księga abstraktów
(25)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(24)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(8)
Kultura fizyczna i sport
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
2.Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2015 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej 3.Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2015 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Działalność statutowa - utrzymanie potencjału badawczego Finansowanie przyznane na prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych służących rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice Opolskiej Informacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej w 2015 r. Pozostałe projekty Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Własność przemysłowa w Politechnice Opolskiej w 2015 r. Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Uzyskane prawa wyłączne Ważniejsze działania i inicjatywy w zakresie własności intelektualnej Udzielone licencje Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Współpraca międzynarodowa Programu Erasmus 2014/15 Wymiana studencka Praktyki zagraniczne Wyjazdy pracowników dydaktycznych i administracyjnych Uczelni Umowy bilateralne Wydarzenia akademickie i inne inicjatywy Erasmus+ poza UE 8th Erasmus Partnership Conference (EPiC’15) w ramach International Academic Week 2015 Kompania Mobilności Powstanie ESN PO Dwie edycje Erasmus Welcome Week - semestr zimowy i letni 2014/15 Dwie edycje International Cooking Day - semestr zimowy i letni 2014/15 Polska Wigilia (Polish Christmas Eve) dla studentów Erasmusa Konkurs - wygraj wyjazd na letnią szkołę w Technische Hochschule Ingolstadt! Rekrutacja i obsługa administracyjna studentów obcokrajowców Kurs języka polskiego Nowe umowy partnerskie Współpraca z USA. Współpraca z Illinois State University (ISU) Międzynarodowe programy wspólnych studiów - współpraca z Narodowym Uniwersytetem Technicznym w Tarnopolu (TNTU) Promocja Uczelni i działalność wydawnicza Wsparcie organizacyjne Działalność biblioteczna w 2015 roku Wypożyczenia międzybiblioteczne Działalność organizacyjna Działalność marketingowa Publikacje bibliotekarzy 4.Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Studenci cudzoziemcy Absolwenci Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Studenci i doktoranci niepełnosprawni Samorząd Studencki, Samorząd Doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Osiedle Akademickie Pomoc materialna ze środków przeznaczonych na ten cel w budżecie państwa i inne stypendia dla studentów i doktorantów Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Akademickie Biuro Karier Pomoc psychologiczna i profilaktyka uzależnień Wykłady otwarte Współpraca z Urzędem Miasta 5.Działalność organizacyjna Uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia w strukturze organizacyjnej w 2015 roku Zamówienia publiczne 6.Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji Zakres wykonanych remontów i prac adaptacyjnych Obiekty naukowo-dydaktyczne Obiekty socjalno-bytowe Usuwanie skutków awarii wykonywane siłami zewnetrznymi Inwestycje aparaturowe 7.Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni 8.Działalność informacyjna, promocyjna i kształtująca wizerunek Uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształcenia Oferta naukowo-badawcza Politechniki Opolskiej Współpraca Politechniki Opolskiej z przemysłem Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej XIII Opolski Festiwal Nauki Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza” Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólnie z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2015
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 72
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
2.Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2016 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej 3.Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2016 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Działalność statutowa - utrzymanie potencjału badawczego Działalność statutowa na prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych służących rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice Opolskiej Informacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej w 2016 r. Pozostałe projekty Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Własność przemysłowa w Politechnice Opolskiej w 2016 r. Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Uzyskane prawa wyłączne Ważniejsze działania i inicjatywy w zakresie własności intelektualnej Udzielone licencje Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Współpraca międzynarodowa Wymiana studencka Praktyki zagraniczne Wyjazdy pracowników dydaktycznych i administracyjnych Uczelni Umowy bilateralne Współpraca w ramach programu Erasmus+ spoza UE Dodatkowe inicjatywy w ramach programu Erasmus+ Kompania Mobilności Erasmus Student Network na Politechnice Opolskiej (ESN PO) Powstanie ESN PO Dwie edycje Welcome Week - semestr zimowy i letni 2015/16 International Cooking Day Erasmusowy Dzień Masażu na PO 9th Erasmus Partnership Conference (EPiC 2016) Wyróznienie dla Programu Intensywnego Entrepreneurship Education for European Students Udział studentów po szkołach międzynarodowych Rekrutacja i obsługa administracyjna studentów obcokrajowców Międzynarodowe programy wspólnych studiów Nowe umowy partnerskie Współpraca z USA Promocja Uczelni i działalność wydawnicza Wsparcie organizacyjne 4.Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Studenci cudzoziemcy Absolwenci Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Studenci i doktoranci niepełnosprawni Samorząd Studencki, Samorząd Doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Osiedle Akademickie Pomoc materialna ze środków przeznaczonych na ten cel w budżecie państwa i inne stypendia dla studentów i doktorantów Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Akademickie Biuro Karier Pomoc psychologiczna i profilaktyka uzależnień Wykłady otwarte Współpraca z Urzędem Miasta 5.Działalność organizacyjna Uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia w strukturze organizacyjnej w 2016 roku Zamówienia publiczne 6.Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji Wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia elewacji budynku oraz zmiany oświetlenia parkingu Wydziału Budownictwa i architektury Politechniki opolskiej w Opolu Przebudowa I pietra budynku nr 4 dla potrzeb Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki wraz z przebudową pomieszczeń na parterze i poddaszu Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego PO Termomodernizacja i zastosowanie OZE, przebudowa i rozbudowa budynku dydaktycznego dla Wydziału Inżynierii Produkcji i Logistyki PO Adaptacja budynku znajdującego się w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Kozielskiej 16 na potrzeby Wydziału Inżynierii Systemów Technicznych Zakres wykonanych remontów i prac adaptacyjnych Obiekty naukowo-dydaktyczne Obiekty socjalno-bytowe Usuwanie skutków awarii wykonywane siłami zewnętrznymi Inwestycje aparaturowe 7.Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni 8.Działalność informacyjna, promocyjna i kształtująca wizerunek Uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształcenia Oferta naukowo-badawcza Politechniki Opolskiej Współpraca Politechniki Opolskiej z przemysłem Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej XIII Opolski Festiwal Nauki Akademia Młodych Serc Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza” Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólnie z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2016
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 73
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
Organizacja i zarządzanie uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne uczelni i ich władze Stan i struktura zatrudnienia Formalne uprawnienia uczelni Dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania uczelni Działalność naukowo-badawczą i wdrożeniowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja według KBN Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w roku 2005 Działalność publikacyjna pracowników uczelni w 2005 roku Zestawienie prac statutowych Zestawienie prac własnychGranty Ministerstwa Granty badawcze realizowane z funduszy UE Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenie małych i średnich przedsiębiorstw Działalność wynalazcza i patentowa uczelni w 2005 roku Współpraca z zagranicą Działalność bibliotecznaWażniejsze konferencje zorganizowane przez uczelnię Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Inicjatywy uczelni promujące innowacyjność, przedsiębiorczość i transfer nowych technologii Projekty naukowo-badawcze przedstawione przez uczelnię, które nie uzyskały finansowania Działalność dydaktyczna Oferowane kierunki studiów Charakterystyka liczbowa studentów na poszczególnych kierunkach i zbiorcza całej uczelni Wyniki rekrutacji na I rok studiów w roku akademickim 2005/2006 Absolwenci w roku 2005 Prowadzone w uczelni studia podyplomowe Projekt SPORZL Studencki ruch naukowy Samorząd i organizacje studenckie Sprawy socjalno-bytowe studentów Obciążenia dydaktyczne w poszczególnych wydziałach Procedury akredytacyjne (PAK-a, KAUT-u, FEANI) Działalność organizacyjna uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Zatrudnienie w uczelni na dzień 31.12.2005 r. Imienne zestawienie profesorów i doktorów habilitowanych zatrudnionych w uczelni na dzień 31.12.2005 r. Sprawy socjalno-bytowe pracowników Wystąpienia o przekształcenie własnościowe majątku uczelni Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Inwestycje budowlane i aparaturowe II Kampus uczelni Przygotowanie w II Kampusie pomieszczeń dla WWFiF Zespół dydaktyczny „Łącznik'' Zakres bieżących remontów i prac adaptacyjnych Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji na 2006 rok Finanse uczelni Ogólna charakterystyka finansów uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Wynik działalności finansowej uczelni za rok 2005 Majątek uczelni Działalność informacyjna, promocyjna i kształtująca wizerunek uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształceniowej Oferta naukowo-badawczą Biuletyn „Wiadomości Uczelniane" Towarzystwo Przyjaciół Politechniki Opolskiej II Opolski Festiwal Nauki III Święto Politechniki Opolskiej 4 maj 2005 r. Ważniejsze inicjatywy uczelni wspólne z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi-pozycja PO w roku 2005
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 66
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
Organizacja uczelni Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w roku 2007 Działalność publikacyjna pracowników Uczelni w 2007 roku Zestawienie prac statutowych Zestawienie prac własnych Granty MNiSW Granty badawcze realizowane z funduszy UE Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Działalność wynalazcza w Politechnice Opolskiej w 2007 roku Współpraca z zagranicą Działalność biblioteczna Ważniejsze konferencje zorganizowane przez uczelnię Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Działalność dydaktyczna Oferowane kierunki studiów Rekrutacja studentów Studia i studenci Wymiana międzynarodowa studentów Absolwenci w roku 2007 Studia doktoranckie Prowadzone w uczelni studia podyplomowe, kursy, szkolenia Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Samorząd studencki, koła naukowe i organizacje studenckie Przysposobienie obronne Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Projekt SPORZL Działalność organizacyjna Uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Zatrudnienie w uczelni na dzień 31.12.2006 r Sprawy socjalno-bytowe pracowników Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Inwestycje budowlane i aparaturowe II Kampus Politechniki Opolskiej Zakres bieżących inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych wykonanych w 2007 roku Prace remontowe Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji na 2008 rok Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni Działalność informacyjna promocyjna i kształtująca wizerunek Uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształceniowej Oferta naukowo-badawczą Biuletyn „Wiadomości Uczelniane" Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej IV Opolski Festiwal Nauki IV Święto Politechniki Opolskiej 4 maja 2007 r Powołanie Instytutu Konfucjusza Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólne z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2007
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 67
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3519 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2008 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Zestawienie prac statutowych Zestawienie prac własnych Działalność umowna w zakresie B+R Granty badawcze realizowane z funduszy UE Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Działalność wynalazcza i patentowa Uczelni w 2008 roku Współpraca międzynarodowa Działalność biblioteczna Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Studenci i doktoranci niepełnosprawni Absolwenci w roku 2008 Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Osiedle akademickie Samorząd studencki, samorząd doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Przysposobienie obronne Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karier Działalność organizacyjna UczelniUchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Zatrudnienie w Uczelni na dzień 31.12.2008 r. Sprawy socjalno-bytowe pracowników Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje budowlane i remontyZakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Zakres rzeczowy prac wykonanych w 2008r. w rozbiciu na obiekt Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2009 Inwestycje aparaturowe Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni Działalność informacyjna promocyjna i kształtująca wizerunek uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształceniowej Oferta naukowo-badawczą Biuletyn „Wiadomości Uczelniane" Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej VI Opolski Festiwal Nauki V Święto Politechniki Opolskiej 4 maja 2008 r. Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza" Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólne z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2008
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 68
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
Organizacja Uczelni Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2009 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2009 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Badania własne Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice OpolskiejInformacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Działalność wynalazcza i patentowa Uczelni w 2009 roku Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Prawa wyłączne Współpraca międzynarodowa Działalność biblioteczna w 2009 roku Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Profilaktyka uzależnień Studenci i doktoranci niepełnosprawni Absolwenci w roku 2009Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Osiedle akademickie Samorząd studencki, samorząd doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karie Działalność organizacyjna Uczelni U chwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Sprawy socjalno-bytowe pracowników Świadczenia socjalne Świadczenia mieszkaniowe Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Zakres rzeczowy prac wykonanych w 2009 r. w rozbiciu na obiekty Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2010 Inwestycje aparaturowe Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni Działalność informacyjna promocyjna i kształtująca wizerunek uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształcenia Oferta naukowo-badawczą Biuletyn „Wiadomości Uczelniane" Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej VII Opolski Festiwal Nauki VI Święto Politechniki Opolskiej 4 maja 2009 r. Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza" Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólne z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2008
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 69
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora Politechniki Opolskiej.
Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2010 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2010 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Badania własne Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice Opolskiej Informacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Działalność wynalazcza i patentowa Uczelni w 2010 roku Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Uzyskane prawa wyłączne Ważniejsze działania i inicjatywy w zakresie własności intelektualnej zrealizowane w Politechnice Opolskiej w 2010 roku Współpraca międzynarodowa Wymiana studencka w ramach Programu Erasmus Praktyki zagraniczne Wyjazdy pracowników dydaktycznych i administracyjnych Uczelni Umowy bilateralne Dodatkowe inicjatywy Działalność wydawnicza i promocyjna Działalność biblioteczna w 2010 roku Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Absolwenci Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Studenci i doktoranci niepełnosprawni Samorząd Studencki, Samorząd Doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Osiedle Akademickie Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karier Profilaktyka uzależnień Centrum Pomocy psychologicznej Działalność organizacyjna Uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Sprawy socjalno-bytowe pracowników Świadczenia socjalne Świadczenia mieszkaniowe Zamówienia publiczne Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Zakres rzeczowy prac wykonanych w 2010 r. w rozbiciu na obiekty Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2011 Inwestycje aparaturowe Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 70
Książka
W koszyku
Wydano na zlecenie Rektora.
2.Organizacja i zarządzanie Uczelnią Formalne podstawy funkcjonowania Politechniki Opolskiej Władze Uczelni Podstawowe jednostki organizacyjne Uczelni i ich władze Dane teleadresowe Uczelni Stan zatrudnienia w Uczelni na dzień 31.12. 2011 r. Rozwój kadry naukowo-dydaktycznej Strategiczne dokumenty wyznaczające kierunki funkcjonowania Uczelni 3.Działalność naukowa Posiadane uprawnienia do nadawania stopni naukowych i kategoryzacja jednostek Uzyskane tytuły i stopnie naukowe Cytowania prac pracowników w 2011 roku Działalność publikacyjna pracowników Uczelni Działalność statutowa Działalność statutowa - utrzymanie potencjału badawczego Finansowanie przyznane na prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych oraz zadań z nimi związanych służących rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich Badania własne Działalność umowna w zakresie B+R Nakłady finansowe Zatrudnienie w sferze B+R w Politechnice Opolskiej Informacja o realizowanych projektach dofinansowanych z Unii Europejskiej Prace naukowo-badawcze i ekspertyzy wykonane na zlecenia Własność przemysłowa w Politechnice Opolskiej w 2011 r. Przedmioty prawa własności przemysłowej i zgłoszone do ochrony Udzielone w roku 2011 prawa wyłączne Ważniejsze działania i inicjatywy w zakresie własności intelektualnej Ważniejsze konferencje zorganizowane przez Uczelnię Współpraca międzynarodowa Wymiana studencka w ramach Programu Erasmus 2010/11 Wymiana studencka Program Erasmus Mundus Praktyki zagraniczne Wyjazdy pracowników dydaktycznych i administracyjnych Uczelni Umowy bilateralne Rekrutacja studentów cudzoziemców Dodatkowe inicjatywy Współpraca Politechniki Opolskiej w ramach międzynarodowego Konsorcjum PROGRES 3 International Meeting Współpraca z USA Międzynarodowa Konferencja „Studenci Zagraniczni w Regionie Opolskim i co dalej?” Wspólne studia z uczelniami europejskimi Działalność wydawnicza i promocyjna Działalność biblioteczna w 2010 roku Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości 4.Działalność dydaktyczna Kierunki studiów Rekrutacja na studia Studia i studenci Absolwenci Studia doktoranckie Studia podyplomowe, kursy, szkolenia Studenci i doktoranci niepełnosprawni Samorząd Studencki, Samorząd Doktorantów, koła naukowe i inne organizacje studenckie Osiedle Akademickie Pomoc materialna dla studentów i doktorantów Obciążenia dydaktyczne Jakość kształcenia Wysokość opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych Kształcenie zamawiane Akademickie Biuro Karier Profilaktyka uzależnień Centrum Pomocy Psychologicznej 5.Działalność organizacyjna Uczelni Uchwały Senatu Zarządzenia Rektora Struktura organizacyjna Najważniejsze przekształcenia organizacyjne Sprawy socjalno-bytowe pracowników Świadczenia socjalne Świadczenia mieszkaniowe Zamówienia publiczne 6.Inwestycje budowlane i aparaturowe Inwestycje i remonty budowlane Zakres wykonanych inwestycji, remontów i prac adaptacyjnych Remonty Remonty obiektów naukowo-dydaktycznych Remonty obiektów socjalnych i administracyjnych Identyfikacja ogólnych problemów dotyczących inwestycji i remontów na rok 2012 Inwestycje aparaturowe 7.Finanse Uczelni Ogólna charakterystyka finansów Uczelni Wynagrodzenia Fundusz pomocy materialnej dla studentów i doktorantów Majątek Uczelni 8.Działalność informacyjna, promocyjna i kształtująca wizerunek Uczelni w regionie i kraju Promocja oferty kształcenia Oferta naukowo-badawcza Biuletyn „Wiadomości Uczelniane” Działalność wydawnicza Politechniki Opolskiej IX Opolski Festiwal Nauki Jubileusz 45-lecia opolskiej uczelni technicznej Centrum Współpracy Polska-Chiny „Instytut Konfucjusza” Ważniejsze inicjatywy Uczelni wspólnie z władzami samorządowymi i wojewódzkimi Rankingi - pozycja PO w roku 2011
Sygnatura Czytelni Głównej: PO 71
Brak okładki
Książka
W koszyku
Drugie miejsce wydania i nazwa wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
IWŁADZE ZWIĄZKU I ICH DZIAŁALNOŚĆ Skład Zarządu Głównego AZS w kadencji 2018-2020 Skład Głównej Komisji Rewizyjnej AZS Skład Głównego Sądu Koleżeńskiego AZS Organizacja pracy Zarządu Głównego AZS w kadencji 2018-2020 Sprawozdanie Głównego Sądu Koleżeńskiego AZS z działalności w kadencji w latach 2018-2020 Sprawozdanie Głównej Komisji Rewizyjnej AZS z działalności w kadencji 2018-2020 IINAGRODY I WYRÓŻNIENIA XXVII Krajowy Zjazd AZS, 16-17 czerwca 2018 Akademicki Związek Sportowy IIISPRAWY ORGANIZACYJNE Stan organizacyjny AZS za rok 2019 wg układu wojewódzkiego na podstawie sprawozdań KFT-11 Zestawienie członków AZS IVUPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ Program „Młodość pełna pasji" Podział środków finansowych w 2018 r. Zestawienie punktów zdobytych przez środowiska w 2016/2017 r. Podział środków finansowych w 2019 r. Zestawienie punktów zdobytych przez środowiska w 2017/2018 r. Akademickie Mistrzostwa Polski Klasyfikacja Generalna AMP 2017/2018 Klasyfikacja medalowa AMP 2017/2018 Klasyfikacja AMP 2017/2018 w typach uczelni Klasyfikacja Generalna AMP 2018/2019 Klasyfikacja medalowa AMP 2018/2019 Klasyfikacja AMP 2018/2019 w typach uczelni Strony społecznościowe Facebook AMP 2018-2020 Integracyjne Mistrzostwa Polski AZS VSPORT WYCZYNOWY Wyniki akademickiej reprezentacji Polski na Zimowej Uniwersjadzie Krasnojarsk 2019 Wyniki akademickiej reprezentacji Polski w Letniej Uniwersjadzie Neapol 2019 Skład liczbowy ekip i medale zdobyte w AMŚ w 2018 i 2020 r. Akademickie Mistrzostwa Świata 2020 Zawodnicy AZS na mistrzowskich imprezach międzynarodowych Imprezy mistrzowskie - liczba zawodników z poszczególnych klubów w podziale na rodzaje zawodów i dyscypliny Igrzyska Olimpijskie Mistrzostwa Świata Seniorów Młodzieżowe Mistrzostwa Świata Mistrzostwa Świata Juniorów Mistrzostwa Europy Seniorów Młodzieżowe Mistrzostwa Europy Mistrzostwa Europy Juniorów Mistrzostwa Świata Seniorów Młodzieżowe Mistrzostwa Świata Mistrzostwa Świata Juniorów Mistrzostwa Europy Seniorów Młodzieżowe Mistrzostwa Europy Mistrzostwa Europy Juniorów Rozgrywki ligowe Klasyfikacja klubów AZS w latach 2018-2019 wg systemu oceny ZG AZS Klasyfikacja dyscyplin sportu w AZS w latach 2018-2019 wg systemu oceny ZG AZS Lokaty klubów AZS w klasyfikacji sportu młodzieżowego w latach 2018-2019 Liczba zawodników zakwalifikowanych do programu ACSS 2018 Liczba zawodników zakwalifikowanych do programu ACSS 2019 Zakres finansowania programu ACSS w latach 2018-2019 VISPRAWY MIĘDZYNARODOWE Podsumowanie udziału Polski w Europejskich Igrzyskach Studenckich Coimbra 2018 Podsumowanie udziału Polski w Akademickich Mistrzostwach Europy 2019 Przedstawiciele AZS we władzach i komisjach FISU i EUSA Imprezy międzynarodowe organizowane w Polsce przy udziale ZG AZS VIIPROMOCJA, WYDAWNICTWA, WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI Pasja AZS i kronika AZS Biuro Prasowe AZS Patroni i partnerzy medialni Komunikacja w mediach społecznościowych VIIIINWESTYCJE I FINANSE Przychody i koszty Część opisowa do sprawozdania finansowego za rok 2019 Rachunek zysków i strat Środki trwałe, wartości niematerialne i prawne zakupione w latach 2018-2019
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149684 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności