158660
Książka
W koszyku
Kontekst sytuacyjny: Procesy komunikacji oraz zarządzania wiedzą w działaniach planistycznych i ratowniczych Systemy komunikacji wykorzystywane w ratownictwie i zarządzaniu kryzyso¬wym Komunikacja jako element doskonalenia i rozwojusystemu zarządzania wiedzą. Problemy komunikacyjne w przepływach i transformacji wiedzy w planowaniu cywilnym i zarządzaniu kryzysowym Podejście klasyczne: Model organizacji procesu zarządzania wiedzą Dobór modelu i jego adaptacja do specyfiki działań planistycznych i kryzyso¬wych Identyfikacja wiedzy w modelu Pozyskiwanie wiedzy w modelu Gromadzenie i zachowywanie wiedzy w modelu Ocena i rozwijanie wiedzy w modelu Rozpowszechnianie i wykorzystywanie wiedzy wmodelu Przesłanki do zastosowania modelu zintegrowanego Podejście zintegrowane: Model organizacji procesu komunikacji i zarządzania owielany ani rozpowszechniany za pomocą urzą-wiedzą nagrywających iinnych,w tym nie może byćWymagaina dla modelu z pisemnej zgody posiadacza praw autorskichKonstmkqja moddu Pryncypia modelu Tematy modelu Procesy modelu Utrzymanie modelu Wdrożenie i eksploatacja modelu Rozwój podejścia zintegrowanego: Metodyka wykorzystania danych w planowaniu cywilnym i raportowaniu kryzysowym Założenia i wymagania w odniesieniu do zasobów danych Standaryzacja procedur i procesówjako mechanizm poprawy jakości danych... Metodyka MED AR - wykorzystania danych w raportowaniu (ex post) i progno¬zowaniu (ex ante) Prognozowanie metodą projektowania scenariuszy zdarzeńniekorzystnych Prognozowanie metodami text miningu i analizy sentymentu Doskonalenie podejścia zintegrowanego: Model oceny i doskonalenia systemu zarządzania komunikacją i wiedzą Mierniki efektywności Model oparty na miernikach efektywności
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 510
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14898 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 153-157.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, menedżerów, decydentów oraz osoby zainteresowane specyfiką, powiązaniami oraz możliwościami zintegrowanego rozwóju dwóch aspektów funkcjonowania organizacji oraz zarządzania nimi, tj. wiedzą i komunikacją.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności