158660
No cover
Book
In basket
Klub sportowy i jego produkty jako obiekt badań - perspektywa jakości Produkt (usługa) w znaczeniu teoretycznym Pojęcie produktu w obszarze sportu Charakterystyka organizacji sportowych Struktura klubu sportowego Jakość w sporcie jako przedmiot badań Jakość i zarządzanie jakością w znaczeniu teoretycznym Charakterystyka jakości w produktach sportu Zarządzanie jakością w sporcie Zastosowanie TQM w organizacjach sportowych Procesy w organizacjach sportowych Przegląd nagród w obszarze tworzenia jakości Nagroda Doskonałości EFQM Polska Nagroda Jakości Nagrody przyznawane w sporcie Nagroda Biznesu Sportowego Budujemy Sportową Polskę Klasyfikacja EY - ekstraklasa piłkarskiego biznesu Norma ISO 9001:2008 w sporcie Zarządzanie jakością w klubach sportowych - wyniki badań empirycznych Zalety i wady wdrażania zarządzania jakością w klubach sportowych Kryteria kształtujące zarządzanie jakością w klubach sportowych 92 Kryterium I - poziom zadowolenia klientów Kryterium II - stosowanie benchmarkingu Kryterium III - znajomość kompetencji personelu i stosowanie zarządzania przez kompetencje Kryterium IV - warunki materialne Kryterium V - widowisko Kryterium VI - architektura relacji Kryterium VII - poziom wiedzy o środowisku, branży Kryterium VIII - dostępność nowoczesnych technologii Model zarządzania jakością w klubach sportowych Regulaminy polskich lig zawodowych a model zarządzania jakością w sporcie
Sygnatura czytelni BWF: XI N 58
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8469 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [163]-176.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności