158660
Book
In basket
TROCHĘ O SAMYCH ZAŁOŻENIACH MARKETINGU Istnieją konkretne działania gwarantujące sukces, a sztuka polega na ich znalezieniu Marketing polega na zaspokajaniu potrzeb Najważniejsze badania to badania wizerunku, bo wizerunek jest podstawowym dobrem marketingu Inicjatywa w marketingu należy do firm działających na rynku Marketing jest branżowy Produkty marketingu są ludziom potrzebne do szczęścia Istnieje rzeczywistość obiektywna i rzeczywistość marketingowa Forma jest ważniejsza od treści Wszystkie działania marketingowe prowadzą do sprzedaży Nie ma nic za darmo Wszystko jest tym, na co wygląda GENERALNIE O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ Rzeczywistość daje się zaklinać 6 Mity marketingowe Wiarygodność buduje się za pomocą komunikacji Komunikacja powinna pokazywać rzeczywistość lepszą, niż jest Wystarczy okazać zrozumienie odbiorcy w komunikacji Racjonalna ocena emocjonalnych komunikatów ma sens Emocje angażuje się przez ich pokazywanie Nowe media to uzupełnienie tradycyjnych narzędzi komunikacji RACZEJ O ZARZĄDZANIU MARKĄ Jesteśmy właścicielami naszej marki Pozycjonowanie to kwestia słowa lub zdania Głównie reklama buduje marki Ludzie uczestniczą w świecie marki Marka to twór statyczny Opowieści to bajki dla dzieci Komentarze i opinie ludzi zagrażają marce Budowanie marki to proces „coś za coś” Celebryci są lekiem na wizerunek marki Marka zawsze powinna być celem marketingu GŁÓWNIE O STRATEGII Innowacja rozwiązuje wszystkie problemy Istnieje jedna interesująca grupa docelowa Segmentacja demograficzna lub psychograficzna jest najlepszym punktem wyjścia w projektowaniu strategii CSR jest źródłem przewagi konkurencyjnej Wyróżnianie się jest zero-jedynkowe: albo się wyróżniasz, albo nie MNIEJ WIĘCEJ O NABYWCACH Ludzie chcą być edukowani Powinniśmy się koncentrować na korzyściach indywidualnych Doświadczenie to uśmiech na twarzy Sklep musi być elegancki Ludzie chcą jak najmniej wydawać Klient jest głupi PRZEWAŻNIE O KARIERZE W MARKETINGU Linia podziału między ciekawym i nieciekawym marketingiem przebiega między produkcją własnych reklam a ich adaptacją Sterylna inspiracja prowadzi do zdobycia każdej potrzebnej wiedzy Karierę robi się przez doskonalenie jednego typu zachowań Zdystansowana postawa daleko mnie zaprowadzi Jest skuteczne, bo zawsze tak to robiliśmy SPORO O SPOSOBIE MYŚLENIA I DZIAŁANIA Strategia to strategia, a reklama to reklama i w zasadzie najlepsza jest najtańsza W poważnej i uporządkowanej kulturze rodzą się najlepsze pomysły Można dobrze funkcjonować bez odpowiedzi na zasadnicze pytania Wystarczy specjalista od marketingu do dobrego zarządzania marketingiem Sukces w marketingu jest zero-jedynkowy Perswazja jest najskuteczniejszym mechanizmem marketingu Analizy zza biurka i sesje burzy mózgów zastępują prawdziwy kontakt z klientem Eksperci zewnętrzni wiedzą lepiej Pomiar efektywności jest główną funkcją marketingu Wszystko będzie OK, gdy będziesz głaskał klienta po głowie z jednej strony, a kopał go w tyłek z drugiej Mity marketingowe Odpowiedzialność za strategię marki można zrzucić na firmę zewnętrzną Biznesem rządzą twarde kryteria Przede wszystkim muszę bronić mojej własności Działania krótkookresowe wystarczą do utrzymania wzrostu Stary sposób zarządzania marketingiem nadal się sprawdza Im bardziej wszystko się zmienia, tym bardziej pozostaje takie samo Po wszystkim
Sygnatura czytelni BMW: VI A 28 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6133 N (1 egz.)
Notes:
General note
Numer wydania z okładki. Na stronie tytułowej: Wydanie III poszerzone, strona redakcyjna: Wydanie III zmienione i rozszerzone
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [311]-315.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności