Pogorzelski Jacek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Artykuły
(11)
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Pogorzelski Jacek
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Analizy marketingowe
(7)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marka
(3)
Marketing
(2)
Pozycjonowanie marki
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Strategia marki
(2)
Wizerunek marki
(2)
B2B
(1)
Branding emocjonalny
(1)
Business to business
(1)
Decyzje konsumenta
(1)
Jakość produktu
(1)
Marka B2B
(1)
Marka cool
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Planowanie marketingowe
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Poziom jakości
(1)
Pozycjonowanie
(1)
Projekt nowego produktu
(1)
Sprzedaż bezpośrednia
(1)
Zachowania konsumenckie
(1)
Zarządzanie projektowe
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(11)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Aktywne pozycjonowanie / Jacek Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 10, s.48-51. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Anatomia cool / Jacek Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 11, s.18-20. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Błędne praktyki w pozycjonowaniu / Jacek Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 4, s.14-18. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dylematy komunikacji marketingowej / Jacek Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 4, s.49-52. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Iluzje i najważniejszy projekt / Jacek Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 3, s.36-38. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Numer wydania z okładki. Na stronie tytułowej: Wydanie III poszerzone, strona redakcyjna: Wydanie III zmienione i rozszerzone
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Bibliografia na stronach [311]-315.
TROCHĘ O SAMYCH ZAŁOŻENIACH MARKETINGU Istnieją konkretne działania gwarantujące sukces, a sztuka polega na ich znalezieniu Marketing polega na zaspokajaniu potrzeb Najważniejsze badania to badania wizerunku, bo wizerunek jest podstawowym dobrem marketingu Inicjatywa w marketingu należy do firm działających na rynku Marketing jest branżowy Produkty marketingu są ludziom potrzebne do szczęścia Istnieje rzeczywistość obiektywna i rzeczywistość marketingowa Forma jest ważniejsza od treści Wszystkie działania marketingowe prowadzą do sprzedaży Nie ma nic za darmo Wszystko jest tym, na co wygląda GENERALNIE O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ Rzeczywistość daje się zaklinać 6 Mity marketingowe Wiarygodność buduje się za pomocą komunikacji Komunikacja powinna pokazywać rzeczywistość lepszą, niż jest Wystarczy okazać zrozumienie odbiorcy w komunikacji Racjonalna ocena emocjonalnych komunikatów ma sens Emocje angażuje się przez ich pokazywanie Nowe media to uzupełnienie tradycyjnych narzędzi komunikacji RACZEJ O ZARZĄDZANIU MARKĄ Jesteśmy właścicielami naszej marki Pozycjonowanie to kwestia słowa lub zdania Głównie reklama buduje marki Ludzie uczestniczą w świecie marki Marka to twór statyczny Opowieści to bajki dla dzieci Komentarze i opinie ludzi zagrażają marce Budowanie marki to proces „coś za coś” Celebryci są lekiem na wizerunek marki Marka zawsze powinna być celem marketingu GŁÓWNIE O STRATEGII Innowacja rozwiązuje wszystkie problemy Istnieje jedna interesująca grupa docelowa Segmentacja demograficzna lub psychograficzna jest najlepszym punktem wyjścia w projektowaniu strategii CSR jest źródłem przewagi konkurencyjnej Wyróżnianie się jest zero-jedynkowe: albo się wyróżniasz, albo nie MNIEJ WIĘCEJ O NABYWCACH Ludzie chcą być edukowani Powinniśmy się koncentrować na korzyściach indywidualnych Doświadczenie to uśmiech na twarzy Sklep musi być elegancki Ludzie chcą jak najmniej wydawać Klient jest głupi PRZEWAŻNIE O KARIERZE W MARKETINGU Linia podziału między ciekawym i nieciekawym marketingiem przebiega między produkcją własnych reklam a ich adaptacją Sterylna inspiracja prowadzi do zdobycia każdej potrzebnej wiedzy Karierę robi się przez doskonalenie jednego typu zachowań Zdystansowana postawa daleko mnie zaprowadzi Jest skuteczne, bo zawsze tak to robiliśmy SPORO O SPOSOBIE MYŚLENIA I DZIAŁANIA Strategia to strategia, a reklama to reklama i w zasadzie najlepsza jest najtańsza W poważnej i uporządkowanej kulturze rodzą się najlepsze pomysły Można dobrze funkcjonować bez odpowiedzi na zasadnicze pytania Wystarczy specjalista od marketingu do dobrego zarządzania marketingiem Sukces w marketingu jest zero-jedynkowy Perswazja jest najskuteczniejszym mechanizmem marketingu Analizy zza biurka i sesje burzy mózgów zastępują prawdziwy kontakt z klientem Eksperci zewnętrzni wiedzą lepiej Pomiar efektywności jest główną funkcją marketingu Wszystko będzie OK, gdy będziesz głaskał klienta po głowie z jednej strony, a kopał go w tyłek z drugiej Mity marketingowe Odpowiedzialność za strategię marki można zrzucić na firmę zewnętrzną Biznesem rządzą twarde kryteria Przede wszystkim muszę bronić mojej własności Działania krótkookresowe wystarczą do utrzymania wzrostu Stary sposób zarządzania marketingiem nadal się sprawdza Im bardziej wszystko się zmienia, tym bardziej pozostaje takie samo Po wszystkim
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6133 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowości i doświadczenie / Jacek Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 8, s.43-45. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowy poziom jakości produktu / Jacek Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 12, s.80-83. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 300 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 117
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133978 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4660 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Skok w świadomość klienta / Jacek Pogorzelski. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 7, s.6-8. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności