158660
No cover
Book
In basket
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M129)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
1.Rola koopetycji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 1.1.Istota i geneza koopetycji 1.2.Teorie ekonomiczne jako punkt wyjścia do koopetycji 1.3.Formy koopetycji 1.4.Przejawy koopetycji w klastrach 1.5.Korzyści i zagrożenia koopetycji 1.6.Koopetycyjne relacje przedsiębiorstw 1.7.Przykłady koopetycji 1.8.Perspektywy badawcze koopetycji 2.Deficyt zaufania społecznego barierą rozwoju innowacyjnej gospodarki w Polsce 2.1.Zaufanie społeczne w ujęciu teorii ekonomicznych i socjologicznych 2.2.Pojęcie zaufania i jego rodzaje 2.3.Zaufanie społeczne. Innowacyjność. Przegląd badań 2.4.Poziom zaufania społecznego a innowacyjność. Polska na tle wybranych państw europejskich 2.5.Sieci powiązań w procesach innowacyjnych — model potrójnej i poczwórnej helisy 2.6.Rozwój i funkcjonowanie narodowego systemu innowacji w Polsce 2.7.Pobudzanie innowacyjności polskiej gospodarki w warunkach deficytu zaufania społecznego — wnioski w kontekście założeń Strategii na rzecz odpowiedzialnego rozwoju i wyników badań własnych 3.Współpraca szkół wyższych z otoczeniem 3.1.Ewolucja misji i zadań szkół wyższych 3.2.Uwarunkowania prawne współpracy szkół wyższych z otoczeniem społeczno-gospodarczym 3.3.Możliwość prowadzenia działalności gospodarczej przez szkoły wyższe 3.4.Udział interesariuszy zewnętrznych w organach zarządzających szkół wyższych
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149415 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 115-125.
Target audience note
Dla ekonomistów i przedstawicieli nauk o zarządzaniu i jakości.
Language note
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności