158660
Książka
W koszyku
ISTOTA I PODSTAWOWE STRATEGIE KONKURENCJI W TEORII I PRAKTYCE ZARZĄDZANIA 1.1. Pojęcie konkurencji i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.1.1. Geneza i istota konkurencyjności 1.1.2. Poziomy i czynniki kształtujące model konkurencyjności 1.2. Składniki konkurencyjności organizacji 1.2.1. Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2.2. Koncepcje i źródła przewagi konkurencyjnej 1.2.3. Struktura instrumentów konkurowania 1.2.4. Determinanty pozycji konkurencyjnej 1.3. Powiązania sieciowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej 1.3.1. Koncepcje powiązań sieciowych przedsiębiorstw 1.3.2. Kluczowe parametry relacji sieciowych 1.3.3. Rodzaje i zakres współpracy sieciowej 1.4. Strategie konkurencji organizacji sieciowych 1.4.1. Istota strategii konkurencji 1.4.2. Klasyfikacja strategii konkurencji organizacji sieciowych 1.4.2. Marketingowe strategie konkurencji ISTOTA I ROLA MIĘDZYNARODOWYCH GRUP I KORPORACJI HOTELARSKICH 2.1. Istota i cechy hotelarstwa 2.1.1. Pojęcie i znaczenie hotelarstwa 2.1.2. Parametry usług hotelarskich 2.2. Miejsce hotelarstwa w strukturze gospodarki turystycznej 2.3. Formy turystyki a główne rodzaje obiektów hotelarskich 2.4. Główne komponenty współczesnego hotelarstwa 2.4.1. Hotel niezależne i ich rola na rynku turystycznym 2.4.2. Konsorcja hotelowe i tendencje ich rozwoju 2.4.3. Korporacje hotelowe – istota, cechy, rodzaje 2.5. Metody rozwoju korporacji hotelowych 2.6. Rola międzynarodowych grup i korporacji hotelowych na rynku turystycznym STRATEGIE KONKUROWANIA GRUP I KORPORACJI HOTELOWYCH NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM 3.1. Proces internacjonalizacji w hotelarstwie 3.1.1. Pojęcie internacjonalizacji 3.1.2. Czynniki internacjonalizacji 3.1.3. Motywy internacjonalizacji w hotelarstwie 3.1.4. Sposoby ekspansji przedsiębiorstw hotelowych na rynki zagraniczne 3.2. Metody konkurowania na rynku usług hotelarskich w warunkach globalizacji 3.2.1. Istota globalizacji 3.2.2. Konkurencja w warunkach procesu globalizacji 3.3. Źródła przewagi konkurencyjnej na rynku hotelarskim 3.3.1. Potencjał zasobowy przedsiębiorstw hotelarskich 3.3.2. Wiedza jako niematerialny zasób korporacji hotelowych 3.3.3. Marka i jej wizerunek jako instrument konkurowania korporacji hotelowych 3.4. Marketing w tworzeniu przewagi konkurencyjnej 3.4.1. Instrumenty i strategie marketingu zewnętrznego korporacji hotelowych 3.4.2. Marketing wewnętrzny współczesnych korporacji hotelowych TWORZENIE PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEZ MIĘDZYNARODOWE GRUPY I KORPORACJE HOTELOWE 4.1. Uwarunkowania rozwoju hotelarstwa w Polsce 4.2. Baza noclegowa Polski na tle krajów Unii Europejskiej 4.3. Kierunki rozwoju działalności międzynarodowych korporacji hotelowych na rynku polskim 4.4. Motywy, zakres oraz formy wejścia międzynarodowych korporacji hotelowych na polski rynek 4.5. Geograficzne kierunki lokalizacji hoteli 4.6. Preferowane segmenty rynku korporacji hotelowych 4.7. Źródła przewagi konkurencyjnej korporacji hotelowych STRATEGIA OBNIŻANIA KOSZTÓW I KONKUROWANIA POD WZGLĘDEM CENY. STUDIUM PRZYPADKU KORPORACJI ACCORHOTELS 5.1. Pozycja korporacji Accorhotels na świecie 5.2. Zasoby niematerialne korporacji Accorhotels jako instrument konkurowania na polskim rynku 5.3. Analiza i ocena strategii przyjętej przez korporację Accorhotels na polskim rynku
Sygnatura czytelni BWF: XII L 85
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8548 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 352-383.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów, a także pracowników naukowych, doktorantów i studentów.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności