155299
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Marka i jej znaczenie dla konsumenta - perspektywa teoretyczna Pojęcie i funkcje marki Tożsamość marki w ujęciu modelowym Model Upshawa - tożsamość marki oparta na jej esencji Model Aakera - tożsamość marki jako zestaw skojarzeń Model Chapman i Tulien - adaptacyjna tożsamość marki Model Gada - tożsamość marki jako zestaw kodów Model Kapferera - pryzmat tożsamość marki Model 1PSE - tożsamość marki w kontekście jej ideologii Wizerunek marki Kapitał marki Świadomość marki Skojarzenia związane z marką Postrzegana jakość marki Lojalność wobec marki Marka w świetle wybranych teorii psychologicznych i socjologicznych Spostrzeganie i kategoryzacja w procesach identyfikowania marki ... Semiotyka w komunikowaniu marki Pamięć i uczenie się w procesach podejmowania decyzji o marce Postawy i emocje w ocenie marki Motywacja i przywiązanie a wybór marki Znaczenie osobowości konsumenta Teorie tożsamości społecznej i trybalizmu Koncepcja nostalgii w literaturze Geneza i ewolucja pojęcia nostalgia Współczesne koncepcje nostalgii Nostalgia według Davisa Nostalgia jako konstrukt afektywno-poznawczy Współczesne definicje nostalgii Funkcje nostalgii Przyczyny występowania nostalgii Koncepcja nostalgii w marketingu Pojęcie nostalgii w marketingu Rodzaje nostalgii w marketingu Klasyfikacja nostalgicznych zachowań konsumentów Pojęcie marki nostalgicznej i jej rodzaje Nostalgia w badaniach konsumenckich Badania nad wpływem wieku na postawy i zachowania nostalgiczne Badania nad wpływem skłonności do nostalgii na postawy i zachowania nostalgiczne Badania dotyczące nostalgii w reklamie Badania dotyczące marek nostalgicznych Badania dotyczące nostalgii w mediach społecznościowychPostawy i zachowania polskich konsumentów wobec marek nostalgicznych w świetle badań ilościowych Charakterystyka badanych marek Charakterystyka respondentów Rozpoznanie postaw i zachowań polskich konsumentów na podstawie poziomu kapitału marek nostalgicznych Ocena znajomości marki Ocena skojarzeń związanych z markami Ocena postrzeganej jakości marki Ocena lojalności wobec marki Ocena kapitału marek nostalgicznych Przywiązanie do marek nostalgicznych Wpływ marek nostalgicznych na wyrażanie tożsamości Nostalgia a osobisty storytelling Podsumowanie wyników badań ilościowych Kształtowanie wizerunku marek nostalgicznych oraz postaw i zachowań polskich konsumentów w świetle badań jakościowych E. Wedel - najstarsza czekoladowa marka w Polsce Historia marki E. Wedel Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej E. Wedel Postaw)? polskich konsumentów wobec marki E. Wedel Coca-Cola - to jest to Historia marki Coca-Cola Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Coca-Cola Postawy polskich konsumentów wobec marki Coca-Cola Nivea - ponad stuletnia historia piękna Historia marki Nivea Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Nivea Postawy polskich konsumentów wobec marki Nivea Fiat - „polski" samochód Historia marki Fiat Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Fiat Postawy polskich konsumentów wobec marki Fiat Relaks - kultowe buty PRL-u Historia marki Relaks Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Relaks Postawy polskich konsumentów wobec marki Relaks Ludwik - pierwszy płyn do mycia naczyń w Polsce Historia marki Ludwik Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Ludwik Postawy polskich konsumentów wobec marki Ludwik Levi's - marka niepokorna i buntownicza Historia marki Levi's Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Levi's Postawy polskich konsumentów wobec marki Levi's Biały Jeleń - kultowe mydło . Historia marki Biały Jeleń Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Biały Jeleń . Postawy polskich konsumentów wobec marki Biały Jeleń Podsumowanie wyników badań jakościowych Pozycjonowanie marek nostalgicznych Pozycjonowanie marki Cel i metodyka badań eksperckich Rola marek nostalgicznych w opinii ekspertów Pozycjonowanie marki nostalgicznej w opinii ekspertów Model pozycjonowania marki nostalgicznej Specyfika strategii komunikacji marketingowej marki nostalgicznej Przykłady wykorzystania nostalgii w praktyce gospodarczej
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 61
Status dostępności:
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6200 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 211-225. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Projekt został sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki (konkurs OPUS 9, nr 2015/17/B/HS4/00945).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności