158660
No cover
Book
In basket
Q edukacji cyfrowej / Marlena Plebańska, Aleksandra Szyller, Małgorzata Sieńczewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Rozdział 1. Znaczenie cyfryzacji we współczesnym świecie 1.1. Wyzwania wobec edukacji XXI wieku 1.2. Cyfrowa szkoła – stół na czterech nogach 1.3. Cyfrowa edukacja – komponenty, konteksty Rozdział 2. Pedagogiczne i psychologiczne podstawy edukacji XXI wieku 2.1. Teorie uczenia się a rozwój nowoczesnych technologii 2.2. Nowatorskie metody uczenia się w epoce cyfrowej 2.3. Znaczenie edukacji cyfrowej w szkole – wyniki badań własnych Rozdział 3. Infrastruktura polskich placówek edukacyjnych 3.1. Dostęp do Internetu 3.2. Bezpieczne korzystanie z technologii cyfrowych Rozdział 4. Sprzęt i narzędzia cyfrowe w szkole 4.1. Zastosowanie cyfrowych technologii w nauczaniu 4.2. Wyposażenie pracowni przedmiotowych 4.3. Dostęp do sprzętu 4.4. Z jakich multimediów najczęściej korzysta się w szkołach? Rozdział 5. Wykorzystanie zasobów cyfrowych w szkole 5.1. Rola nauczyciela podczas korzystania z zasobów cyfrowych przez uczniów 5.2. Korzystanie z zasobów cyfrowych podczas zajęć w szkole – wyniki badań 5.3. Samodzielne tworzenie zasobów multimedialnych Rozdział 6. Kompetencje cyfrowe nauczycieli 6.1. Modele wprowadzania TIK w szkole 6.2. Jak przebiega typowa szkolna lekcja z wykorzystaniem TIK? – wyniki badań 6.3. Model kompetencji cyfrowych nauczycieli – rekomendacja
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 106
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149642 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 149641 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 185-189.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Warszawski
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności