158660
No cover
Book
In basket
Rozdział I Co każdy sprzedawca wiedzieć powinien 1.Trochę psychologii dla praktyków 2.Mowa ciała, czyli co mówisz, nawet kiedy się nie odzywasz 3.Co to jest parajęzyk i jakie ma znaczenie w komunikacji Rozdział II Lokal, który dużo sprzedaje 1.Przygotowanie lokalu 2.Różne rodzaje obsługi 3.Prezentacja dań 4.Dywersyfikacja działalności gastronomicznej Rozdział III Menu, które dużo sprzedaje 1.Elementy dobrego menu 2.Ważne drobiazgi 3.Rodzaje prezentacji menu 4.Oferta bankietowa 5.Grafika karty 6.Układ i liczba dań i napojów 7.Liczba kart menu 8.Jak wybrać najlepszą nazwę dla dania 9.Co dodatkowo umieszczać w menu 10.Błędy w prezentacji menu Rozdział IV Ceny sprzedaży 1.Wycena dań 2.Rodzaje cen 3.Zasady ważne przy zarządzaniu cenami sprzedaży 4.Zmiany cen Rozdział V Promocje, które dużo sprzedają 1.Kiedy warto robić promocje cenowe 2.Jakie dania promować 3.Rodzaje promocji 4.Budżetowanie i rozliczanie promocji 5.Ważne aspekty dobrych promocji
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149769 N (1 egz.)
Notes:
General note
U dołu okładki: Przygotowanie sprzedażowe lokalu, zarządzanie cenami, efektywne menu, skuteczne promocje, psychologia sprzedaży.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności