Restauracje
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(6)
Artykuły
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Mołoniewicz Jan Marek
(4)
Osiński Sławomir (1961- )
(2)
Grzybek Robert
(1)
Kaniewska Barbara
(1)
Pałka Marian
(1)
Popiel-Moszyńska Anna
(1)
Sosnkowska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Restauracje
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Poradnik
(2)
Informatory
(1)
Poradniki
(1)
Przewodnik turystyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kulinaria
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Architektura i Budownictwo
(2)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Abstrakcyjny orient / Robert Grzybek. W: Architektura Murator. 2006, nr 11, s. 85-90. - 2006
Kartoteka zagadnieniowa: Architektura i Budownictwo
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Miejsca Niezwykłe)
Sygnatura czytelni BWF: XIV B 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4410 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. części z okł.
Inf. o stanie prawnym ze wstępu s. 6.
Dla osób zarządzających biznesem gastronomicznym.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 141,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 144183 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. części z okł.
Inf. o stanie prawnym ze wstępu s. 6.
Dla osób zarządzających biznesem gastronomicznym.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 141,2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 144184 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Przygotowanie sprzedażowe lokalu, zarządzanie cenami, efektywne menu, skuteczne promocje, psychologia sprzedaży.
Rozdział I Co każdy sprzedawca wiedzieć powinien 1.Trochę psychologii dla praktyków 2.Mowa ciała, czyli co mówisz, nawet kiedy się nie odzywasz 3.Co to jest parajęzyk i jakie ma znaczenie w komunikacji Rozdział II Lokal, który dużo sprzedaje 1.Przygotowanie lokalu 2.Różne rodzaje obsługi 3.Prezentacja dań 4.Dywersyfikacja działalności gastronomicznej Rozdział III Menu, które dużo sprzedaje 1.Elementy dobrego menu 2.Ważne drobiazgi 3.Rodzaje prezentacji menu 4.Oferta bankietowa 5.Grafika karty 6.Układ i liczba dań i napojów 7.Liczba kart menu 8.Jak wybrać najlepszą nazwę dla dania 9.Co dodatkowo umieszczać w menu 10.Błędy w prezentacji menu Rozdział IV Ceny sprzedaży 1.Wycena dań 2.Rodzaje cen 3.Zasady ważne przy zarządzaniu cenami sprzedaży 4.Zmiany cen Rozdział V Promocje, które dużo sprzedają 1.Kiedy warto robić promocje cenowe 2.Jakie dania promować 3.Rodzaje promocji 4.Budżetowanie i rozliczanie promocji 5.Ważne aspekty dobrych promocji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149769 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Zaszady obsługi, relacje z gośćmi, techniki sprzedaży, szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu.
Rozdział I Goście, którzy dużo i chętnie kupują 1.Potrzeby gości 2.Psychologia a obsługa gościa w praktyce 3.Lojalność gości 4.Kluczowi klienci, czyli VIP-y 5.Trudni goście 6.Goście straceni Rozdział II Pracownicy, którzy dużo sprzedają 1.Wygląd pracownika 2.Nastawienie jest najważniejsze 3.Ogólne zasady obsługi 4.Komunikacja z gościem 5.Wyjątkowy serwis Rozdział III Techniki sprzedażowe w lokalu 1.Ogólne zasady skutecznej sprzedaży 2.Sprzedaż kelnerska 3.Rezerwacje stołów 4.Sprzedaż przez ladę 5.Sprzedaż telefoniczna dostaw i wynosów Rozdział IV Sprzedaż imprez zorganizowanych 1.Goście a klienci 2.Relacja z klientami 3.Proces sprzedażowy 4.Przygotowanie i przedstawienie oferty 5.Końcowe negocjacje i zamykanie transakcji 6.Umowa bankietowa Rozdział V Szkolenie personelu sprzedażowego Rozdział VI Motywowanie personelu sprzedażowego 1.Motywowanie finansowe 2.Motywowanie emocjonalne 3.Motywowanie finansowo-emocjonalne 4.Zasady motywowania w pigułce Załącznik: Sprawdź swój lokal. Audyt przygotowania sprzedażowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149770 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Starck Kong / Anna Popiel-Moszyńska. W: Architektura & Biznes. 2006, nr 1, s. 58-61. - 2006
Kartoteka zagadnieniowa: Architektura i Budownictwo
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dodatek: Kuchnia Restauratora.
Zawartość zasobu W Biblioteka WWFiF W 129
2007 . SOLDAR
2008 . SOLDAR
2009 . SOLDAR
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności