158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I Goście, którzy dużo i chętnie kupują 1.Potrzeby gości 2.Psychologia a obsługa gościa w praktyce 3.Lojalność gości 4.Kluczowi klienci, czyli VIP-y 5.Trudni goście 6.Goście straceni Rozdział II Pracownicy, którzy dużo sprzedają 1.Wygląd pracownika 2.Nastawienie jest najważniejsze 3.Ogólne zasady obsługi 4.Komunikacja z gościem 5.Wyjątkowy serwis Rozdział III Techniki sprzedażowe w lokalu 1.Ogólne zasady skutecznej sprzedaży 2.Sprzedaż kelnerska 3.Rezerwacje stołów 4.Sprzedaż przez ladę 5.Sprzedaż telefoniczna dostaw i wynosów Rozdział IV Sprzedaż imprez zorganizowanych 1.Goście a klienci 2.Relacja z klientami 3.Proces sprzedażowy 4.Przygotowanie i przedstawienie oferty 5.Końcowe negocjacje i zamykanie transakcji 6.Umowa bankietowa Rozdział V Szkolenie personelu sprzedażowego Rozdział VI Motywowanie personelu sprzedażowego 1.Motywowanie finansowe 2.Motywowanie emocjonalne 3.Motywowanie finansowo-emocjonalne 4.Zasady motywowania w pigułce Załącznik: Sprawdź swój lokal. Audyt przygotowania sprzedażowego
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149770 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U dołu okładki: Zaszady obsługi, relacje z gośćmi, techniki sprzedaży, szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności