158660
No cover
Book
In basket
Rozdział I Goście, którzy dużo i chętnie kupują 1.Potrzeby gości 2.Psychologia a obsługa gościa w praktyce 3.Lojalność gości 4.Kluczowi klienci, czyli VIP-y 5.Trudni goście 6.Goście straceni Rozdział II Pracownicy, którzy dużo sprzedają 1.Wygląd pracownika 2.Nastawienie jest najważniejsze 3.Ogólne zasady obsługi 4.Komunikacja z gościem 5.Wyjątkowy serwis Rozdział III Techniki sprzedażowe w lokalu 1.Ogólne zasady skutecznej sprzedaży 2.Sprzedaż kelnerska 3.Rezerwacje stołów 4.Sprzedaż przez ladę 5.Sprzedaż telefoniczna dostaw i wynosów Rozdział IV Sprzedaż imprez zorganizowanych 1.Goście a klienci 2.Relacja z klientami 3.Proces sprzedażowy 4.Przygotowanie i przedstawienie oferty 5.Końcowe negocjacje i zamykanie transakcji 6.Umowa bankietowa Rozdział V Szkolenie personelu sprzedażowego Rozdział VI Motywowanie personelu sprzedażowego 1.Motywowanie finansowe 2.Motywowanie emocjonalne 3.Motywowanie finansowo-emocjonalne 4.Zasady motywowania w pigułce Załącznik: Sprawdź swój lokal. Audyt przygotowania sprzedażowego
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149770 N (1 egz.)
Notes:
General note
U dołu okładki: Zaszady obsługi, relacje z gośćmi, techniki sprzedaży, szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności