156942
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Usługi hotelarskie oraz obiekty je świadczące – egzemplifikacja pojęć Usługa hotelarska jako produkt turystyczny Pojęcie obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja i kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Klasyfikacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Kategoryzacja obiektów świadczących usługi hotelarskie Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na wybrane obszary działalności obiektów świadczących usługi hotelarskie Identyfikacja głównych obszarów wymagających wsparcia o technologie informacyjne i komunikacyjne działalności obiektu świadczącego usługi hotelarskie Rozwiązania systemowe w zakresie zarządzania obiektem świadczącym usługi hotelarskie Współczesne technologie wykorzystywane w komunikacji obiektów świadczących usługi hotelarskie Technologie wsparcia komunikacji i dystrybucji w obiektach świadczących usługi hotelarskie Media społecznościowe Technologie mobilne Wirtualna rzeczywistość Inne narzędzia wsparcia komunikacji Groupon i inne systemy e-dystrybucji usług hotelarskich Istota e-dystrybucji usług hotelarskich Współczesne możliwości e-dystrybucji stosowane przez obiekty świadczące usługi hotelarskie Charakterystyka wybranych serwisów internetowych jako instrumentów e-dystrybucji usług hotelarskich Booking.com Trivago TripAdvisor HRS Travelist Groupon jako narzędzie e-dystrybucji usług hotelarskich Geneza powstania serwisów zakupów grupowych Istota serwisów zakupów grupowych Serwisy zakupów grupowych jako instrumenty e-dystrybucji polskich obiektów świadczących usługi hotelarskie Struktura obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Ilościowe i jakościowe zróżnicowanie obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Przestrzenne rozmieszczenie obiektów świadczących usługi hotelarskie w Polsce Rola i miejsce serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce Analiza i ocena struktury obiektów świadczących usługi hotelarskie korzystających z serwisów zakupów grupowych Analiza i ocena struktury ofert zamieszczanych przez obiekty świadczące usługi hotelarskie za pośrednictwem serwisów zakupów grupowych
Sygnatura czytelni BWF: XII L 88
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149806 N, 149807 N (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8599 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 179-197. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja sfinansowana ze środków subwencji przyznanych Uniwersytetowi Ekonomicznemu w Krakowie
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności