158664
Książka
W koszyku
(Onepress)
Akt I. Fundament 1.1. Menedżer - czyli kto? 17 1.2. Triada biznesowej efektywności 21 1.3. Samoświadomość menedżerska 25 1.4. Inteligencja emocjonalna 44 1.5. Analiza transakcyjna 54 1.6. Proces grupowy 68 Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 79 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 84 2.2.1. Cel indywidualny 84 2.2.2. Koncentracja na zasobach 90 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 93 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 98 2.2.5. Pozytywna intencja 107 2.2.6. Autonomia 112 2.2.7. Wewnętrzna motywacja 118 Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 127 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 140 3.2.1. SMART+ 144 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 151 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca 162 Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? 175 Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych 179 Dodatek B. Coachingowy model zarządzania - opis schematu 189
Sygnatura czytelni BMW: VI U 232
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149901 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 193-194.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności