158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 559)
Wychowanie agonistyczne kierunkiem pozytywnego kształtowania waleczności, mądrości i moralności przyszłych pokoleń Wychowanie agonistyczne - założenia teoretyczne i przesłanki do praktyki Teoria sztuk i sportów walki na tle koncepcji wychowania agonistycznego Rys historyczny i filozoficzne założenia sztuki wałki judo Wybrane koncepcje pedagogiczne a oddziaływanie szkoły Kodokan Judo „Judo - więcej niż sport” - współczesne spojrzenie na wychowanie przez „Łagodną Drogę” Problemy i wyzwania współczesnej szkoły podstawowej jako instytucji współodpowiedzialnej za rozwój sprawności fizycznej, moralny, poznawczy i społeczny uczniów Szkoła jako miejsce wspomagania rozwoju uczniów Wychowanie fizyczne jako obszar kształtowania sprawności fizycznej i charakteru uczniów szkół podstawowych Kształtowanie wrażliwości moralnej uczniów w środowisku szkolnym Wspomaganie kształcenia i procesów poznawczych ze szczególnym uwzględnieniem aktywności fizycznej wśród uczniów szkoły podstawowej Rozwój społeczny uczniów i budowanie więzi interpersonalnych w środowisku szkolnym Sztuka walki judo w opinii nauczycieli, trenerów judo i zawodników szkół podstawowych - analiza wyników badań diagnostycznych Sztuka walki judo jako metoda wspomagająca realizację celów dydaktyczno- - wychowawczych, widziana z perspektywy nauczycieli szkół podstawowych Przekonania trenerów/instruktorów judo na temat możliwości wykorzystania sztuki walki judo jako metody wspomagającej rozwój uczniów w szkole podstawowej Poglądy zawodników/uczniów szkół podstawowych na temat motywów oraz korzyści płynących z uprawiania przez nich sztuki walki judo Ustalenie równoważności uczniowskich grup porównawczych w zakresie planowanego eksperymentu Poziom sprawności fizycznej uczniów dobranych do rozważań w ramach badań eksperymentalnych Całokształt stosunków interpersonalnych w klasach objętych postępowaniem eksperymentalnym Stan osiągnięć szkolnych uczniów w badaniach początkowych Program eksperymentu i jego realizacja Judo w szkole podstawowej szansą skutecznego wspomagania rozwoju uczniów - analiza wyników badań eksperymentalnych Oddziaływanie zajęć judo na sprawność fizyczną uczniów szkół podstawowych - analiza Indeksu Sprawności Fizycznej Autorski programu judo „Łagodna Droga walki - program eksperymentalny” i jego znaczenie w kształtowaniu pożądanych zachowań uczniów - analiza arkuszy obserwacyjnych Wspomagająca rola wiedzy, umiejętności i postaw nabytych w trakcie zajęć judo w kontekście osiąganych wyników w nauce uczniów szkół podstawowych - porównanie wyników sprawdzianów kompetencji Całokształt stosunków społecznych w klasach poddanych oddziaływaniu autorskiemu programowi judo „Łagodna Droga walki - program eksperymentalny” - analiza wyników badań socjometrycznych Judo - łagodną i skuteczną drogą do kształcenia i wychowania uczniów szkół podstawowych - ewaluacja programu „Łagodna Droga walki - program eksperymentalny”
Sygnatura czytelni BWF: XI L 92
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8637 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Martial art of judo as a method supporting the development of children in elementary school
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 281-285.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności