Kozdraś Grzegorz
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kozdraś Grzegorz
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
Judo
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Rozwój fizyczny młodzieży
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 559)
Bibliografia, netografia na stronach 281-285.
Wychowanie agonistyczne kierunkiem pozytywnego kształtowania waleczności, mądrości i moralności przyszłych pokoleń Wychowanie agonistyczne - założenia teoretyczne i przesłanki do praktyki Teoria sztuk i sportów walki na tle koncepcji wychowania agonistycznego Rys historyczny i filozoficzne założenia sztuki wałki judo Wybrane koncepcje pedagogiczne a oddziaływanie szkoły Kodokan Judo „Judo - więcej niż sport” - współczesne spojrzenie na wychowanie przez „Łagodną Drogę” Problemy i wyzwania współczesnej szkoły podstawowej jako instytucji współodpowiedzialnej za rozwój sprawności fizycznej, moralny, poznawczy i społeczny uczniów Szkoła jako miejsce wspomagania rozwoju uczniów Wychowanie fizyczne jako obszar kształtowania sprawności fizycznej i charakteru uczniów szkół podstawowych Kształtowanie wrażliwości moralnej uczniów w środowisku szkolnym Wspomaganie kształcenia i procesów poznawczych ze szczególnym uwzględnieniem aktywności fizycznej wśród uczniów szkoły podstawowej Rozwój społeczny uczniów i budowanie więzi interpersonalnych w środowisku szkolnym Sztuka walki judo w opinii nauczycieli, trenerów judo i zawodników szkół podstawowych - analiza wyników badań diagnostycznych Sztuka walki judo jako metoda wspomagająca realizację celów dydaktyczno- - wychowawczych, widziana z perspektywy nauczycieli szkół podstawowych Przekonania trenerów/instruktorów judo na temat możliwości wykorzystania sztuki walki judo jako metody wspomagającej rozwój uczniów w szkole podstawowej Poglądy zawodników/uczniów szkół podstawowych na temat motywów oraz korzyści płynących z uprawiania przez nich sztuki walki judo Ustalenie równoważności uczniowskich grup porównawczych w zakresie planowanego eksperymentu Poziom sprawności fizycznej uczniów dobranych do rozważań w ramach badań eksperymentalnych Całokształt stosunków interpersonalnych w klasach objętych postępowaniem eksperymentalnym Stan osiągnięć szkolnych uczniów w badaniach początkowych Program eksperymentu i jego realizacja Judo w szkole podstawowej szansą skutecznego wspomagania rozwoju uczniów - analiza wyników badań eksperymentalnych Oddziaływanie zajęć judo na sprawność fizyczną uczniów szkół podstawowych - analiza Indeksu Sprawności Fizycznej Autorski programu judo „Łagodna Droga walki - program eksperymentalny” i jego znaczenie w kształtowaniu pożądanych zachowań uczniów - analiza arkuszy obserwacyjnych Wspomagająca rola wiedzy, umiejętności i postaw nabytych w trakcie zajęć judo w kontekście osiąganych wyników w nauce uczniów szkół podstawowych - porównanie wyników sprawdzianów kompetencji Całokształt stosunków społecznych w klasach poddanych oddziaływaniu autorskiemu programowi judo „Łagodna Droga walki - program eksperymentalny” - analiza wyników badań socjometrycznych Judo - łagodną i skuteczną drogą do kształcenia i wychowania uczniów szkół podstawowych - ewaluacja programu „Łagodna Droga walki - program eksperymentalny”
Sygnatura czytelni BWF: XI L 92
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8637 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
The research presented in the book was conducted as part of the project "School education in the era of pandemic and post-pandemic in Poland, the Czech Republic, and Slovakia" (no. 22210036), funded by the International Visegrad Fund. The project was implemented by the University of Opole (Poland), with partners including the University of Ostrava (Czech Republic), the University of Presov (Slovakia), Public Primary School No. 2 themed Polish Olympians in Opole (Poland), Secondary school, Elementary school, and Kindergarten in Karviná (Czech Republic), and United Boarding School in Snina (Slovakia). The project was carried out in three partner countries from 2022 to 2023. The aim of the quantitative research was to assess teachers' perspectives on the functioning of the school community during the pandemic, with a particular focus on the benefits and threats arising from the implementation of distance learning methods in crisis situations. The study was conducted simultaneously in three countries: Poland, the Czech Republic, and Slovakia, in the first quarter of 2023. The analyses of the research results indicate that distance learning is a viable alternative in situations where regular teaching in schools or educational institutions is not possible. The Covid-19 pandemic forced all countries to make a transition from traditional forms of education to online methods, and the experience gained during this time by teachers, students, and parents should not be wasted. In conclusion, we postulate that the acquired competences should be utilized in everyday educational processes. We also suggest that some school activities, especially extracurricular ones, be conducted using remote work methods Zaprezentowane w książce badania przeprowadzone zostały w ramach projektu „School education in the era of pandemic and post-pandemic in Poland, the Czech Republic and Slovakia” (no.22210036) i sfinansowane ze środków the International Visegrad Fund’s. Realizatorem projektu był University of Opole (Poland) a partnerami University of Ostrava (Czech Republic); University of Presov (Slovakia); Public Primary School No. 2 them. Polish Olympians in Opole (Poland); Secondary school, Elementary school and Kindergarten with Karviná (Czech Republic) and United Boarding School with Snina (Slovakia). Projekt został zrealizowany na terenie trzech krajów partnerskich w latach 2022-2023. Celem przeprowadzonych badań ilościowych była ocena nauczycieli na temat funkcjonowania społeczności szkolnej w sytuacji pandemii, ze szczególnym uwzględnieniem korzyści i zagrożeń wynikających z zastosowania w sytuacji kryzysu metod kształcenia na odległość. Badanie prowadzono równolegle w trzech krajach: Polsce, Czechach i Słowacji w pierwszym kwartale 2023 roku. Przeprowadzone analizy wyników badań wykazały, że kształcenie na odległość jest dobrą alternatywą w sytuacji, gdy nie ma możliwości zorganizowania regularnego nauczania w szkołach lub placówkach oświatowych. Pandemia Covid-19 zmusiła wszystkie kraje do przejścia ze stacjonarnych form edukacji na internetowe, a doświadczenie zdobyte w tym czasie przez nauczycieli, uczniów i rodziców nie może zostać zmarnowane. W konkluzji postulujemy, aby nabyte kompetencje wykorzystać na co dzień w procesie kształcenia. Sugerujemy, aby niektóre zajęcia szkolne, zwłaszcza pozaszkolne, były realizowane z wykorzystaniem form pracy zdalnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności