158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE Media społecznościowe – istota, rodzaje i cechy predysponujące je do wykorzystania w działalności przedsiębiorstw Social media marketing to marketing w mediach społecznościowych? Zakres możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Koncepcja firmy 2.0 Content marketing w mediach społecznościowych Koncepcja content marketingu Zasady i dobre praktyki z obszaru content marketingu Narzędzia content marketingu w mediach społecznościowych Reklama w mediach społecznościowych. POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ w tych mediach Charakterystyka rynku reklamy w mediach społecznościowych Formaty reklam i narzędzia do ich tworzenia w mediach społecznościowych na przykładzie serwisu Facebook Pomiar efektywności i skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych. Performance marketing Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych Formy promocji sprzedaży w mediach społecznościowych Instrumenty i działania PR w mediach społecznościowych Zastosowanie koncepcji CSR w mediach społecznościowych jako instrumentu PR MARKETING SZEPTANY w mediach społecznościowych Word-of-mouth marketing. Adwokaci marki Buzz marketing. Liderzy opinii Marketing wirusowy: marketing partyzancki i prank marketing Real-time marketing Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych Budowanie relacji z klientami w mediach społecznościowych Jakość obsługi klienta w mediach społecznościowych Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako źródło dANYCH, informacji I WIEDZY o otoczeniu przedsiębiorstwa Tworzenie person. Pozyskanie danych i informacji o klientach Pozyskanie danych i informacji o innych podmiotach znajdujących się w otoczeniu zewnętrznym przedsiębiorstwa Media społecznościowe jako źródło danych i informacji o otoczeniu wewnętrznym przedsiębiorstwa. Yammer Zastosowanie koncepcji crowdsourcingu w mediach społecznościowych Media społecznościowe W employer brandingu oraz REKRUTACJI i selekcji pracowników Rola mediów społecznościowych w employer brandingu Rekrutacja pracowników w mediach społecznościowych Selekcja kandydatów do pracy z wykorzystaniem mediów społecznościowych MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A zaangażowanie pracowników Znaczenie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstwa. Employee Advocacy Budowanie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie budowania zaangażowania pracowników w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 58 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6280 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 203-219.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności