156490
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; nr 194)
Sponsoring – geneza, rodzaje, formy i przyczyny rozwoju Geneza sponsoringu Sponsoring a mecenat Sponsoring jako element komunikacji korporacyjnej i marketingu Rodzaje i formy sponsoringu Przyczyny rozwoju sponsoringu sportowego Społeczny i ekonomiczny potencjał sportu Społeczna rola sportu Gospodarcza rola eventów sportowych Aktywność sportowa w Unii Europejskiej Sponsoring sportowy na świecie i w Polsce Wydatki sponsoringowe na świecie Globalne wydatki sponsoringowe Najcenniejsze marki w świecie sportu Piłka nożna – dominująca dyscyplina sportu Rynek sponsoringu sportowego w Polsce Finansowanie sportu i wartość transkacji na rynku sponsoringu w Polsce Najaktywniejsze branże oraz sponsoring spółek Skarbu Państwa Najpopularniejsze rodzaje i podmioty sponsoringu Cele, interesariusze i organizacja sponsoringu sportowego Cele sponsoringu sportowego. Interesariusze Struktura sponsoringu w organizacji Sponsoring w ujęciu strategicznym Kryteria wyboru sponsoringu Procesy w sponsoringu Decyzje strategiczne w sponsoringu Kanały komunikacyjne w sponsoringu Ewaluacja, efekty działań i współpraca z podmiotami sponsorowanymi Prawa w sponsoringu Prawa do tytułów i znaku Drabinka sponsorska oraz prawa wyłączności Prawa do wizerunków Prawa reklamowe Prawa hospitality i biletowe Prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations Prawa do kontentu Naming rights Sponsoringowa komunikacja 360 stopni Budowa świadomości marki Transfer wizerunku i budowa unikalnych skojarzeń marki Budowa relacji w sponsoringu Wsparcie sprzedaży produktów i usług Aktywacje social media w sponsoringu Sportowi celebryci Eventy i ich potencjał w sponsoringu sportowym Komunikacja wewnętrzna Storytelling w sponsoringu sportowym Emocjonalna komunikacja – storytelling, jako koncept kreatywny budujący markę Podstawowe elementy narracji Źródła opowieści marki w narracji opartej na sporcie Sponsoring – zagrożenia, trendy i perspektywy Zagrożenia w sponsoringu sportowym Ambush marketing Trendy na rynku światowym i polskim
Sygnatura czytelni BWF: V D 57
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8661 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, akty prawne na stronach 319-340.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Uwaga dotycząca języka
Spis treści także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności