Kończak Jarosław
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kończak Jarosław
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; nr 194)
Bibliografia, netografia, akty prawne na stronach 319-340.
Sponsoring – geneza, rodzaje, formy i przyczyny rozwoju Geneza sponsoringu Sponsoring a mecenat Sponsoring jako element komunikacji korporacyjnej i marketingu Rodzaje i formy sponsoringu Przyczyny rozwoju sponsoringu sportowego Społeczny i ekonomiczny potencjał sportu Społeczna rola sportu Gospodarcza rola eventów sportowych Aktywność sportowa w Unii Europejskiej Sponsoring sportowy na świecie i w Polsce Wydatki sponsoringowe na świecie Globalne wydatki sponsoringowe Najcenniejsze marki w świecie sportu Piłka nożna – dominująca dyscyplina sportu Rynek sponsoringu sportowego w Polsce Finansowanie sportu i wartość transkacji na rynku sponsoringu w Polsce Najaktywniejsze branże oraz sponsoring spółek Skarbu Państwa Najpopularniejsze rodzaje i podmioty sponsoringu Cele, interesariusze i organizacja sponsoringu sportowego Cele sponsoringu sportowego. Interesariusze Struktura sponsoringu w organizacji Sponsoring w ujęciu strategicznym Kryteria wyboru sponsoringu Procesy w sponsoringu Decyzje strategiczne w sponsoringu Kanały komunikacyjne w sponsoringu Ewaluacja, efekty działań i współpraca z podmiotami sponsorowanymi Prawa w sponsoringu Prawa do tytułów i znaku Drabinka sponsorska oraz prawa wyłączności Prawa do wizerunków Prawa reklamowe Prawa hospitality i biletowe Prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations Prawa do kontentu Naming rights Sponsoringowa komunikacja 360 stopni Budowa świadomości marki Transfer wizerunku i budowa unikalnych skojarzeń marki Budowa relacji w sponsoringu Wsparcie sprzedaży produktów i usług Aktywacje social media w sponsoringu Sportowi celebryci Eventy i ich potencjał w sponsoringu sportowym Komunikacja wewnętrzna Storytelling w sponsoringu sportowym Emocjonalna komunikacja – storytelling, jako koncept kreatywny budujący markę Podstawowe elementy narracji Źródła opowieści marki w narracji opartej na sporcie Sponsoring – zagrożenia, trendy i perspektywy Zagrożenia w sponsoringu sportowym Ambush marketing Trendy na rynku światowym i polskim
Sygnatura czytelni BWF: V D 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8661 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności